تمام مطالب

پیام حضرت آیت‌الله سبحانی به آیین آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س)

آیت الله سبحانی پیام در پیام حضرت آیت‌الله سبحانی، خطاب به بانوان طلبه حوزه‌های علمیه آمده است: بانوان ارجمندی که مسیر علوم دینی را برگزیدید، شما از نعمت بزرگ استعدادهای جوان برخوردارید. اندیشیدن در آیات کتاب تکوین و تلمّذ و غور در محضر کتاب تدوین، توفیقی است تا از گذر آن بصیرتی نصیبتان گردد که به مدد نیروی سحرآمیز جوانی با نور وجودتان، عالمانه و آگاهانه در دنیای معاصر از آموزه‌های اسلام ناب، پاسداری و صیانت کنید.

آغاز آیین مشترک آغاز سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

آیین آغاز سال تحصیلی آیین مشترک آغاز سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با پیام مرجع عظیم‌الشأن جهان تشیع، حضرت آیت‌الله سبحانی و با حضور نمایندگان بیوت مراجع، علما، فضلا، اساتید، طلاب و فرهیختگان آغاز شد.

اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی برگزار می کند؛

فراخوان ثبت نام دوره مبانی نقد و تحلیل فیلم

نقد فیلم مدیر اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام از برگزاری دوره مبانی نقد و تحلیل فیلم از دوره سواد رسانه کانون استان خراسان رضوی ویژه طلاب، مبلغین، کنشگران، اساتید و دانش آموختگان خبر داد.

عضو شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران عنوان کرد:

تبیین زیرساخت‌های فکری و تربیتی نسل جدید/استفاده خانواده از وقت طلایی در تربیت فرزند

علاسوند 3 علاسوند با اشاره به برخی زیرساخت‌های فکری و تربیتی نسل جدید، بر نقش اساسی خانواده در تربیت فرزند در دوران نونهالی و کودکی تأکید کرد.

فراخوان ثبت نام تبلیغ مجازی با رویکرد فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت

تبلیغ نوین مدیر اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام از ثبت نام طلاب در تبلیغ مجازی، هنری و رسانه ای سه ماهه فصل پاییز سال 1401 جامعةالزهراء سلام الله علیها با رویکرد فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت خبر داد.

گزارشی از فعالیت‌های کمیته رسانه در سفر زیارتی اربعین

ایجاد زمینه‌های فعالیت تبلیغ مجازی طلاب جامعه الزهرا(س) در سفر اربعین حسینی

سفر اربعین حسینی کاروان همپای قافله خانم حکمت نیا با بیان اینکه زمینه‌های فعالیت تبلیغ مجازی محرم و صفر طلاب در دستور کار اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی قرار گرفت، گفت: تیم رسانه‌ای طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام در سفر معنوی اربعین حسینی با فعالیت منسجم و تشکیلاتی به تولیدات رسانه‌ای پرداختند.

در جلسه کمیته امور بانوان ستاد کنگره ملی شهدای استان قم مطرح شد:

لزوم فعالیت جهادی در برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم /برگزاری اجلاسیه بانوان شهیده در تاریخ 5 آبان

کمیته امور بانوان کنگره ملی شهدای استان قم 3 خوش گفتار مقدم با اشاره به لزوم فعالیت جهادی در برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم از برگزاری اجلاسیه بانوان شهیده در تاریخ 5 آبان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه عرضه و فروش کتاب

نمایشگاه کتاب کتابخانه حضرت معصومه جامعه الزهرا علیهاالسلام همزمان با آغاز سال تحصیلی نمایشگاه کتاب با تخفیف ویژه برای طلاب برگزار کرده است.

آخرین اخبار

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱