در ایام فاطمیه صورت گرفت؛

برگزاری بیش از 20 برنامه تبلیغی در سه استان با حضور مبلغان بین الملل جامعه‌الزهرا(س)

شهادت-حضرت-فاطمه-الزهرا

خانم بهرامی از حضور مبلغان بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در بیش از 20 برنامه تبلیغی در سه استان کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم معصومه بهرامی در گفت‌وگو با واحد خبر، عنوان کرد: همزمان با ایام سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، اعزام مبلغان بین الملل به سه استان یزد، اصفهان و مرکزی از سوی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها صورت گرفت.

مدیر کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: در این سه استان، بیش از بیست برنامه تبلیغی با حضور مبلغان بین الملل برگزار شد که با استقبال زیادی از مردم مواجه بود.

بهرامی تصریح کرد: یکی از برنامه های تبلیغی این ایام، حضور یکی از بانوان طلبه بین الملل در مدرسه علمیه کوثر زرندیه در استان مرکزی بود که این بانوی طلبه درباره نحوه آشنایی خود با اسلام، تحصیل در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و ضرورت آشنایی جوانان با ظرفیت های جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و حوزه‌های علمیه توضیحاتی ارائه داد.

وی یادآور شد: به مناسبت گرامیداشت روز نوجوان و روز دانش آموز نیز طرح اعزام مبلغان به مدارس متوسطه استان قم از سوی اداره کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اجرا شد که در این طرح، ۵ مبلغ بین الملل از ملیت‌های آلمانی، کانادایی، ژاپنی و آذربایجانی در  ۱۵ مدرسه استان قم حضور پیدا کردند.

مدیر کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: طرح های اعزام مبلغ تا پایان سال در حال اجرا است و مبلغان ایرانی و بین الملل در مناسبت های مختلف در میان مردم حضور یافته و به تبلیغ می‌پردازند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱