برگزاری دوره مبانی سواد رسانه ویژه طلاب جامعه الزهرا (س)

دوره مبانی سواد رسانه

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام از برگزاری دوره مبانی سواد رسانه ویژه طلاب، مبلغان و نقش آفرینان به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم ندا حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری دوره مبانی سواد رسانه ویژه طلاب، مبلغان و نقش آفرینان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، اظهار داشت: این دوره با عنوان «مبانی سواد رسانه» به مدت 32 ساعت، روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت 15تا 16:30 از تاریخ 4 بهمن به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: در این دوره، حجت‌الاسلام والمسلمین داود بشیرزاده استاد و پژوهشگر حوزه حضور دارد و به تبیین این موضوع  می‌پردازد.

حکمت نیا خاطرنشان کرد: تاکنون دوره مبانی سواد رسانه با 15 عنوان در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شده است.

حکمت نیا افزود: پس از پایان دوره مبانی سواد رسانه، شرکت‌کنندگان در آزمون کتبی حضور یافته و قبول شدگان می‌توانند برای مراحل تکمیلی این دوره قبت نام کنند.

وی اضافه کرد: طلاب، مبلغان و نقش‌آفرینان می‌توانند در بازه زمانی 10 تا 30 دی با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به آدرس http://novin.jz.ac.ir ضمن عضویت در سامانه تبلیغ نوین؛ در قسمت دوره‌ها ( دوره مبانب سواد رسانه) ثبت نام کنند.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان خاطرنشان کرد: برای طلابی که در آزمون، حد نصاب نمره را کسب کنند، گواهی پایان دوره صادر می‌شود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱