تمام مطالب

استاد اخلاق حوزه تصریح کرد:

عبودیت نردبان اوج انسان‌ها است

حجت الاسلام توکل آیت‌الله توکل با بیان اینکه عبودیت نردبان اوج انسان‌ها است، گفت: برکات عبادت به خود ما برمی‌گردد و عبادات ما نردبانی است تا به مقاماتی دست پیدا کنیم.

برگزاری دومین دوره نویسندگی تبلیغی رسانه ای با رویکرد ایثار و مقاومت و شهادت

نویسندگی مدیر اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام از برگزاری دومین دوره محصول محور نویسندگی تبلیغی ـ رسانه ای با رویکرد ایثار، مقاومت و شهادت ویژه طلاب، مبلغین، کنشگران، اساتید و دانش آموختگان خبر داد.

اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی برگزار می کند؛

فراخوان ثبت نام نخستین دوره تخصصی تربیت کارشناس نقد و تحلیل کمپانی کیپاپ در قم

کمپانی کیپاپ مدیر اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام از برگزاری دوره تخصصی تربیت کارشناس نقد و تحلیل کمپانی کیپاپ ویژه طلاب، مبلغین، کنشگران، اساتید و دانش آموختگان در قم خبر داد.

عضو شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد:

وظیفه اولیه و ذاتی حوزویان، جهاد برای تحقق تمدن نوین اسلامی است/ معارف دینی باید به سبک زندگی مردم تبدیل شود

آغاز سال تحصیلی 16 خانم راستی گفت: معارف دینی که در حوزه آموزش داده می‌شود باید به سبک زندگی مردم تبدیل شود و به بطن زندگی مردم نفوذ پیدا کند و یکی از برترین سربازان این عرصه، جوانان متدین و انقلابی و طلاب حوزه هستند که با خلاقیت، نوآوری و راهنمایی اساتید می‌توانند به این امر بپردازند.

مدیر جامعه الزهرا(س) در آیین آغاز سال تحصیلی:

نقش اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه در مسیر قیام للّه برجسته است /گستره مأموريت حوزه، فراملى است

آغاز سال تحصیلی 9 خانم برقعی با بیان اینکه موضوع قیام لله و سربازی امام زمان را همواره به یاد داشته باشیم، گفت: لازمه حرکت از انقلاب اسلامی به سوی جامعه و تمدن اسلامی، وجود کنشگرانی است که در مسیر قیام لله حرکت می‌کنند که در این میان نقش اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه بسیار برجسته است.

طلاب نسبت به نعمت جمهوری اسلامی مسئولیت دارند

فاضل  حجت الاسلام والمسلمین فاضل، خطاب به طلاب علوم دینی که در نظام جمهوری اسلامی و با امنیت کامل در حال طلب علم و گسترش آن هستند، بیان داشت: این امنیت و علم آموزی نعمتی است که باید نسبت به حفظ و تحفظ آن تلاش کنید.

آخرین اخبار

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱