رئیس اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا(س) اعلام کرد:

حضور 370 نفر از طلاب جامعه‌الزهرا(س) و خانواده‌هایشان در پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن

جشنواره قرآن و حدیث2

خانم کرباسی با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن کریم در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، گفت: در این جشنواره، 120 نفر از طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و خانواده‌هایشان به صورت حضوری در رشته‌های حفظ و قرائت، 150 نفر به صورت مجازی در رشته‌های حفظ و ترتیل و صد نفر در مسابقات کتبی رشته‌های تفسیر قرآن، کتابخوانی، صحیفه سجادیه و غیره شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم رسل کرباسی در گفت‌وگو با واحد خبر، عنوان کرد: پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در رشته‌های مختلف قرآنی با همکاری اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در حال برگزاری است.

رئیس اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: این جشنواره در دو بخش حضوری و مجازی به صورت کتبی و شفاهی در حال برگزاری است.

کرباسی با بیان اینکه شرکت کنندگان در دو رشته حفظ قرآن کریم از یک جزء تا حفظ کل و قرائت به رقابت پرداختند، افزود: بخش حضوری این مسابقات روزهای 3 تا 5 دی با حضور ۱۲۰ نفر از طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و خانواده‌هایشان و با داوری خانم‌ها هاشم‌آبادی، گل‌محمدی، مروج، دیاری، نقش و باباخانی برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات کتبی این جشنواره به صورت آنلاین، گفت: مسابقات کتبی این جشنواره روزهای پنجشنبه و جمعه ۸ و ۹ دی به صورت آنلاین با حضور ۱۰۰ نفر از طلاب و خانواده‌هایشان در رشته‌های تفسیر قرآن، کتابخوانی، صحیفه سجادیه و... برگزار می‌شود.

رئیس اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به برگزاری مسابقه به صورت آنلاین، بیان داشت: در بخش آنلاین، 150 نفر از بانوان طلبه و خانواده‌هایشان شرکت کردند که این مسابقات نیز روز سه شنبه 13 دی در دو رشته حفظ و ترتیل‌خوانی برگزار می‌شود.

کرباسی در پایان یادآور شد: پنجمين جشنواره سراسری قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ویژه همسر و فرزندان طلاب برادر و طلاب خواهر و فرزندان ایشان به همت دبیرخانه قرآن و عترت معاونت معیشت و فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه و سازمان دارالقرآن کریم در حال برگزاری است که طی تعاملات صورت گرفته، امکان حضور بانوان طلبه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و خانواده‌هایشان در این مسابقات فراهم شد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱