دیدار طلاب جامعه الزهرا با خانواده شهیدمدافع حرم احمد جلالی نسب

شهید احمد جلالی نسب

همسر شهید، احترام به والدین، نماز اول وقت به جماعت و خدمتگزاری خالصانه و بی ریا در هیات های مذهبی را از ویژگی های بارز ایشان بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی،  طلاب سرای حضرت خدیجه سلام الله علیها با حضور در منزل شهید احمد جلالی نسب در ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها با خانواده این شهید گران قدر دیدار و گفتگو کردند.

خانم حضرتی مدیر امور فرهنگی با اعلام این خبر افزود: در این دیدار خانم معصومه شم آبادی همسر شهید احمد جلالی نسب، به بیان ویژگی های اخلاقی و شخصیتی این شهید جلیل القدر پرداخت.

 و گفت: شهید جلالی نسب تمام بعد از ظهرهای خود را صرف حضور و فعالیت در مساجد و پایگاه های بسیج و مراکز خیریه و حل مشکلات مردم می کرد و همه از ایشان راضی بودند. احمد از خادمین مجالس اهل بیت عصمت و طهارت در هیات رزمندگان اسلام و خادم افتخاری حرم حضرت معصومه سلام الله علیها بود.

وی در ادامه اظهار داشت: احمد می خواست همه زندگیش از ابتدا تا انتها خدمت به اسلام باشد. او اعتقاد داشت دفاع از اسلام و اهل بیت سلام الله علیهم بر هر مسلمانی واجب است . به همین دلیل پس از پایان دوره سربازی با عشق و علاقه فراوان،  وارد سپاه شد و نهایت در لباس مقدس پاسداری به شهادت رسید. علاقه وی به سپاه تا جایی بود که لباس سپاه را هیچگاه بدون وضو یا همراه با لباس های دیگر شستشو نمی داد و دائم توصیه می کرد لباس ها را با وضو شستشو دهم.

همسر شهید درباره مشارکت در کارها گفت: ما از همان ابتدا با هم عهد بسته بودیم که یکدیگر را در کارهای مستحبی مثل خواندن نماز نافله یا قرآن یا ... شریک کنیم و ثوابش را به یکدیگر هدیه کنیم.

همسر شهید جلالی نسب در رابطه با اعزام همسرش به سوریه اظهار داشت: احمد از همان روزهای اول هجوم وهابی ها به حریم اهل بیت سلام الله علیهم قصد عزیمت به سوریه را داشت تا این که در اردیبهشت 1395 به منطقه اعزام و مجروح شد و نهایتا در20 آذر 1395 ( همزمان با مراسم عقد پسرمان)، در شهر تدمر سوریه به شهادت رسید و پیکر پاک این شهید سرافراز بعد از 2 سال به وطن بازگشت و در گلزار شهدای علی بن جعفر سلام الله علیه به خاک سپرده شد.

خانم شم آبادی طلاب را به صبر در برابر مشکلات زندگی توصیه کرد و گفت: اگر می خواهید زندگی خوب و سعادتمندانه ای داشته باشید در مشکلات زندگی  همراه و همیار همسر خود باشید و متواضعانه همدیگر را در رفع مشکلات یاری نمایید. بصیرت داشته و به سخنان مقام معظم رهبری دام ظله العالی به طور ویژه ای توجه کنید.

گفتنی است، روستای شیم آباد سبزوار در دوران دفاع مقدس 45 شهید تقدیم اسلام کرده که شهید احمد جلالی نسب اولین شهید مدافع حرم در این روستا است.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱