در راستای برگزاری دومین رویداد آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا(س)؛

فراخوان شرکت در پویش «پرسش تحول آفرین» اعلام شد

پویش پرسش تحول آفرین 2

مدیر رویداد آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از راه اندازی پویش «پرسش تحول آفرین» در راستای برگزاری دومین رویداد آموزشی ویژه اساتید و بانوان طلبه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فرزانه سبحانی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: در آستانه دومین فصل از رویداد آموزشی تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، در راستای رسیدن به مهم‌ترین نظام مسائل آموزشی- تربیتی و با هدف انتخاب مهم‌ترین محورهای رویداد، پویش «پرسش تحول آفرین» ویژه اساتید و بانوان طلبه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

مدیر رویداد آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: این پویش در قالب ارائه «بهترین پرسش»، «بهترین ایده» و «بهترین طرح» برنامه‌ریزی شده است و به برگزیدگان این پویش، هدایایی تقدیم می‌شود.

سبحانی بیان داشت: اساتید معزز و طلاب گرامی می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 17 دی به @pooyesh_r_a1401 ارسال کنند.

وی تصریح کرد: ایده‌ها و طرح‌های کاربردی و مسئله محور در رویدادهای آموزشی تربیتی مورد توجه قرار می‌گیرند.

مدیر رویداد آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: رویدادهای آموزشی تربیتی در راستای تقویت روحیه مطالبه‌گری عالمانه و مهارت‌افزایی برای حل مسائل آموزشی تربیتی برنامه‌ریزی شده‌اند و به صورت مسئله‌محور و گفتگومحور به آنها پرداخته می‌شود.

وی تأکید کرد: در این رویدادها با  شناسایی  مسائل آموزشی تربیتی و همچنین شناسایی ظرفیت‌ها واستعدادها و در ادامه، تعامل وکار گروهی و شبکه‌سازی و راهبری فضای گفتمان علمی، إن‌شاء‌الله شاهد نقش‌آفرینی هرچه بیشتر بانوان فرهیخته حوزوی در شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی باشیم.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱