رئیس اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت جامعه‌الزهرا(س) اعلام کرد:

برگزاری دوره کوتاه‌مدت مجازی «تقویت حافظه»

401-10-11- دوره آفلاین تقویت حافظه

دوره مجازی «تقویت حافظه» از سوی اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ویژه عموم بانوان علاقه‌مند برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فهیمه الیاسی در گفتگو با واحد خبر، از برگزاری دوره کوتاه‌مدت «تقویت حافظه» ویژه بانوان علاقه‌مند خبر داد و افزود: این دوره با حضور سرکارخانم افشاری نژاد، استاد حوزه برگزار می‌شود و از مجموعه دوره‌های گروه آموزشی مهارت‌ها و سبک زندگی فردی است.

رئیس اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در ادامه به بخشی از سرفصل‌های دوره اشاره کرد و افزود: «مراحل و انواع حافظه، آسیب‌شناسی حافظه و راه‌های پیشگیری از این آسیب‌ها، اصول پرورش حافظه، عوامل موثر بر بهبود و تقویت حافظه، اصلاح سبک تغذیه، علل فراموشی و راه‌های پیشگیری از فراموشی» بخشی از مباحثی است که در این دوره به آن پرداخته می‌شود.

الیاسی با اشاره به تنوع گروه‌های آموزشی اداره و بهره‌گیری از شیوه‌های متنوع در ارائه آموزش‌ها گفت: دوره‌های کوتاه‌مدت، متناسب با اقتضائات فراگیران به سه شیوه حضوری، آنلاین و آفلاین ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: دوره تقویت حافظه، به منظور بهره‌گیری عموم بانوان علاقه‌مند، به صورت مجازی آفلاین ارائه می‌شود.

رئیس اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره‌ می‌توانند به سامانه اختصاصی مرکز به نشانی https://courses.jz.ac.ir مراجعه کنند.

الیاسی در پایان یادآور شد: اطلاع‌رسانی‌ سایر دوره‌های مرکز در پیام‌رسان ایتا، به آدرس https://eitaa.com/ama_jz انجام می‌شود و عضویت فراگیران در کانال اطلاع‌رسانی مرکز، ضروری است.

 تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱