مدیر جامعه الزهرا(س):

تخصص در کار و خستگی ناپذیری از ویژگی های حاج قاسم بود

بازدید مدیر جامعه الزهرا از فعالیت طلاب کرمانی در سالگرد شهادت سردار دلها (4)

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام  تخصص در کار و خستگی ناپذیری را از ویژگی های حاج قاسم برشمرد که قابل الگوبرداری از سوی جوانان و طلاب است.

 

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم برقعی صبح امروز در حاشیه بازدید از فعالیت های خودجوش طلاب کرمانی جامعه الزهرا علیهاالسلام در سالگرد شهادت سردار مقاومت به واحد خبر گفت: همه زندگی حاج قاسم، درس است، ولی تلاش خستگی ناپذیر او تا لحظه شهادت مهمترین درس ایشان برای ماست.

مدیر جامعه الزهرا ادامه داد: شهید سلیمانی در جوانی وقتی می بیند خانواده اش در فشار است به کرمان می آید و مشغول کار می شود. سختی هایی که این مرد بزرگ در دوران نوجوانی و جوانی کشید از او یک انسان پرصلابت، مقاوم و صبور در برابر سختی ها ساخت. اگر جوانان و طلاب ما یاد بگیرند اینگونه زندگی کنند و دائم به فکر رفاه نباشند در مسیر زندگی شان مقاوم خواهند شد.

وی تاکید کرد: حاج قاسم تا آخرین لحظه زندگی اش برای ولایت کار کرد و صبر و استقامتش در برابر سختی ها همیشه او را پیروز میدان می کرد.

خانم برقعی اظهار داشت: حاج قاسم در عین اینکه یک مدیر اهل عمل و جهادی بود ولی در کارش یک متخصص بود تا جایی که برخی مسئولان وزارت خارجه از او به عنوان یه دیپلمات به تمام معنا یاد می کنند. وی در کاری که می خواست انجام دهد با بررسی همه ابعاد و مطالعه و شناخت دقیق وارد می شد. زمانی که قرار شد به سوریه برود یا در عراق در مقابل داعش بایستد علاوه بر امور نظامی، به آداب و رسوم و فرهنگ مردم این دو کشور هم توجه داشت و حتی نحوه تعامل با مردم آن مناطق را بررسی می کرد. ایشان با همین دقت و تخصص توانست روسیه را در جبهه مقاومت قرار دهد تا در کنار ایران در سوریه ایفای نقش کند و توازن قدرت در منطقه را به نفع جبهه مقاومت تغییر دهد.

مدیر جامعه الزهرا در پایان خاطرنشان کرد: این روحیه حاج قاسم برای طلاب این پیام را دارد که با مطالعه و پشتکار و نیاز سنجی مشکلات و مسائل به مثابه یه متخصص متعهد در فعالیت های تبلیغی، دینی و فرهنگی ورود پیدا کنند . حاج قاسم هر جا نیاز بوده حضور پیدا کرده است و به بهترین شکل کارش را به پایان رسانده است. طلاب هم با الگوگیری از ایشان می توانند در یک رشته تخصصی مورد نیاز جامعه، خود را مجهز و در جامعه به ایفای نقش بپردازند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱