تمام مطالب

مدیر جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد:

حوزه‌های علمیه به ویژه جامعه الزهرا(س) در مسائل جنسیت پیشگام باشند

برقعی جنسیت خانم برقعی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه به ویژه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها باید در مسائل جنسیت پیش گام باشند، گفت: امروز ما در زمانی زندگی می‌کنیم که سامانه علمی جهان غرب، موج اندیشه‌ها و نظریات خود را درباره مطالعات جنسیت در فضای فرهنگی و فکری ما گسیل کرده است، بنابراین سامانه‌های علمی ما باید با پژوهش‌های عمیق و ژرف خود با این موج مقابله کنند.

رئیس پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خبر داد:

ارائه 50 ایده پژوهشی در رویداد پژوهشی «جنسیت و علوم اسلامی»

ابوالقاسم زاده 3 حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم زاده با بیان اینکه 50 ایده پژوهشی در رویداد پژوهشی «جنسیت و علوم اسلامی» ارائه شد، گفت: توجه به ایده پردازی، نقطه عطف و تحولی در امر پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خواهد بود.

فراخوان ثبت نام تبلیغ مجازی، هنری و رسانه ای با رویکرد روایت از جامعه‌الزهرا(س)

تبلیغ نوین رئیس اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام از ثبت نام طلاب در تبلیغ مجازی، هنری و رسانه ای سه ماهه فصل زمستان سال 1401 با رویکرد روایت از جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خبر داد.

با حضور مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود:

اختتامیه رویداد پژوهشی «جنسیت و علوم اسلامی» همراه با تقدیر از ایده‌های برتر

اختتامیه رویداد پژوهشی اختتامیه رویداد پژوهشی «جنسیت و علوم اسلامی» با حضور مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و تجلیل از ایده‌های برتر برگزار می‌شود.

مدیر حوزه علمیه حضرت آمنه(س) تصریح کرد:

نگاه تمدن‌سازی و انسان‌سازیحضرت امام (ره) نسبت به وحدت حوزه و دانشگاه

میزگرد وحدت حوزه و دانشگاه سایری با بیان اینکه حضرت امام(ره) نگاه تمدن سازی و انسان سازی به وحدت حوزه و دانشگاه داشت، گفت: امامین انقلاب نگاه «طَبیبٌ دَوّارٌ بِطِبِّهِ» نسبت به حوزه‌های علمیه دارند؛ حوزه باید به سمت دانشگاه برود، دانشگاه را در بطن خود هضم کند و اتحاد فکری، ایمانی و اخلاقی را رقم بزند.

آخرین اخبار

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱