فراخوان برگزاری دوره تربیت مترجم اردو در جامعه‌الزهرا(س)

دوره مترجم اردو - Copy

دوره تربیت مترجم اردو به صورت حضوری در جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی، اولین دوره «تربیت مترجم اردو» از سوی معاونت پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با همکاری تحصیلات عمومی (مدرسه علمیه مشکات) این مؤسسه علمی حوزوی برگزار می‌شود.

این دوره در راستای تربیت مترجمان متخصص و متعهد در حوزه دین و معارف اسلامی به صورت حضوری در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

طلاب با زبان اصلی (مادری) اردو یا طلاب ایرانی شاغل به تحصیل یا دانش آموخته سطح 3 و 4 که به زبان فارسی و اردو مسلط هستند و یا طلابی که دارای مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد زبان اردو هستند، می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند.

مزایای شرکت در این دوره شامل اعطای گواهی پایان دوره، ترجمه کتاب به عنوان پایان‌نامه کارشناسی ارشد در صورت پذیرش گروه‌های علمی- تربیتی، به‌کارگیری طلاب در ترجمه متون مورد نیاز جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و معرفی به مراکز علمی و فرهنگی دو کشور مبداء و مقصد هستند.

متقاضیان می‌توانند پس از ارسال تصویر گذرنامه برای طلاب غیرایرانی، تصویر شناسنامه و کارت ملی برای طلاب ایرانی، تصویر مدارک تحصیلی و زبان اردو، تکمیل فرم ثبت نام و در نهایت قبولی در آزمون سنجش علمی و ارزشیابی شفاهی در این دوره شرکت کنند.

علاقه مندان می توانند از طریق پیوند http://builder.jz.ac.ir/home/ordulanguage فرم ثبت نام را تکمیل کنند.

آزمون سنجش علمی و ارزشیابی شفاهی به صورت حضوری برگزار می‌شود. همچنین این دوره به صورت حضوری برگزار شده و جهت انجام تعهدات طلاب در هر ترم تحصیلی ودیعه دریافت می‌شود.

طلاب مراکز علمی غیر از جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ملزم به پرداخت 30 درصد هزینه دوره هستند.

گفتنی است؛ هم اکنون دو دوره «تربیت مترجم انگلیسی» و «تربیت مترجم عربی» در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در حال برگزاری است.

دوره مترجم اردو

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱