تمام مطالب

مدیر حوزه علمیه حضرت آمنه(س) تصریح کرد:

نگاه تمدن‌سازی و انسان‌سازیحضرت امام (ره) نسبت به وحدت حوزه و دانشگاه

میزگرد وحدت حوزه و دانشگاه سایری با بیان اینکه حضرت امام(ره) نگاه تمدن سازی و انسان سازی به وحدت حوزه و دانشگاه داشت، گفت: امامین انقلاب نگاه «طَبیبٌ دَوّارٌ بِطِبِّهِ» نسبت به حوزه‌های علمیه دارند؛ حوزه باید به سمت دانشگاه برود، دانشگاه را در بطن خود هضم کند و اتحاد فکری، ایمانی و اخلاقی را رقم بزند.

مدیر آموزشگاه فنی و حرفه ای خانه نانو تصریح کرد:

امروز نسل جوان دچار دزدزدگی شده است/ فضای دانشگاه فضای بسیار تشنه و کم نفاقی است

میزگرد وحدت حوزه 1و دانشگاه کاشانیان با بیان اینکه امروز نسل جوان دچار دزدزدگی شده است، گفت: فضای دانشگاه فضای بسیار تشنه و کم نفاقی است، ما ادبیات هم را بلد نیستیم، فضای دانشگاه‌های ما و فرزندان ما دچار دزدزدگی بالایی در عقاید شده اند و این دزدزدگی‌های رفتاری ناشی از دزدزدگی‌های عقیدتی است.

مسئول مرکز بسیج اساتید و نخبگان جامعه الزهرا عنوان کرد:

آمادگی بسیج اساتید حوزه برای جهاد تبیین در دانشگاه ها

حیدری مجد 2 مسئول مرکز بسیج اساتید و نخبگان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از آمادگی بسیج اساتید جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و حوزه های علمیه خواهران جهت جهاد تبیین در دانشگاه ها خبر داد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها عنوان کرد:

اندیشه امامین انقلاب در هر مسئله ای راهبردی است/ موانع وحدت حوزه و دانشگاه

شریفی 2 شریفی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی درباره موانع وحدت حوزه و دانشگاه، گفت: شاید اولین مانعی که در این مسیر وجود داشت، جدا کردن حوزه و دانشگاه و وابستگی دانشگاه‌ها به غرب بود، جدا شدن علم و دین از یکدیگر در حوزه و دانشگاه، دینی نبودن محیط دانشگاه و عدم فضای دینی در دانشگاه از دیگر موانع وحدت حوزه و دانشگاه هستند.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تبیین کرد:

راهکارهای تقویت وحدت حوزه و دانشگاه

برقعی 1 برقعی تصریح کرد: رابطه استاد و شاگردی و سلوک تربیتی اساتید حوزه از ابتدا تا امروز جزو مزیت‌های قابل توجه حوزه است که باید دانشگاه‌ها به این مسئله توجه داشته باشند و نظام خود را بر این اساس تنظیم کنند.

در دیدار مدیران دو مجموعه مقرر شد؛

تعامل جامعه الزهرا و رادیو معارف در تولید برنامه‌های ویژه زنان و خانواده

دیدار با مدیر رادیو معارف در دیدار مدیران دو مجموعه جامعه الزهرا علیهاالسلام و رادیو معارف، زمینه های تعامل مشترک بررسی و مقرر شد در تولید برنامه‌های ویژه زنان و خانواده از ظرفیت های این دو مرکز استفاده بیشتری شود.

آخرین اخبار

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱