تمام مطالب

برادر شهید جلالی نسب تصریح کرد:

شهید سلیمانی یک متفکر بسیجی بود/ امروز رهایی‌دهنده ما از مشکلات و معضلات، تفکر بسیج است

جلالی نسب جانباز مدافع حرم با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی یک متفکر بسیجی بود، گفت: تمام اعمال، رفتار و شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی را می‌توان منبعث از آیات و روایات اسلامی دانست.

رئیس اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت جامعه‌الزهرا(س) اعلام کرد:

برگزاری دوره کوتاه‌مدت مجازی «تقویت حافظه»

401-10-11- دوره آفلاین تقویت حافظه دوره مجازی «تقویت حافظه» از سوی اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ویژه عموم بانوان علاقه‌مند برگزار می‌شود.

برنامه ای ویژه بانوان؛

ستاره ای در قلب مردم؛ ویژه برنامه شهادت سردار دلها

63b284ff263 ستاره ای در قلب مردم؛ ویژه برنامه شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی است که از سوی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام برای عموم بانوان استان قم در بوستان نرگس برگزار می شود.

سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

وصیت نامه حاج قاسم سلیمانی 22 وصیت شهید سلیمانی: برادران و خواهران عزیز ایرانی من! ... از اصول مراقبت کنید، اصول یعنی ولیّ فقیه، خصوصاً این حکیم، مظلوم، وارسته در دین، فقه، عرفان، معرفت؛ خامنه‌ای عزیز را جان خود بدانید، حرمت او را مقدسات بدانید.

رئیس اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا(س) اعلام کرد:

حضور 370 نفر از طلاب جامعه‌الزهرا(س) و خانواده‌هایشان در پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن

جشنواره قرآن و حدیث2 خانم کرباسی با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن کریم در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، گفت: در این جشنواره، 120 نفر از طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و خانواده‌هایشان به صورت حضوری در رشته‌های حفظ و قرائت، 150 نفر به صورت مجازی در رشته‌های حفظ و ترتیل و صد نفر در مسابقات کتبی رشته‌های تفسیر قرآن، کتابخوانی، صحیفه سجادیه و غیره شرکت کردند.

آخرین اخبار

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱