برگزاری همایش نکوداشت مقام استادی در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

گرامیداشت مقام معلم

همایش نکوداشت مقام استادی در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری و مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در تالار بیداری اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، همایش نکوداشت مقام استادی و تجلیل از مقام شامخ اساتید جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از سوی معاونت آموزش و تربیت این موسسه علمی حوزه در تالار بیداری اسلامی برگزار شد.

بنابر این گزارش، مراسم با تلاوت قرآن کریم و سخنرانی معاون آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خانم افتخار یوسفی آغاز ‌شد و در ادامه، سرکار خانم سبزواری طلبه سطح سه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها دلنوشته خود را که در پویش «دلنوشته ای به استاد و معلم» برگزیده شده بود و خطاب به امام خامنه ای مدظله العالی بود، قرائت کرد.

در ادامه، سرکار خانم برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در ابتدا ضمن یادآوری مباحث سخنرانی سال گذشته خود درباره موضوع نقش آفرینی اساتید در جهاد تبیین و پرسش در این باره که چقدر این موضوع در یک سال گذشته مورد توجه اساتید بوده است.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، اساتید را رکن اصلی طرح آموزش پژوهش محور خطاب کرد و بر لزوم حضور فعال اساتید در برنامه های آموزشی و تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تاکید کرد.

در این مراسم، با پخش کلیپی  یاد و خاطره اساتید فقید جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که عمرشان را برای پرورش طلاب انقلابی و متدین صرف کردند، گرامی داشته شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری سخنران ویژه این مراسم بود که با بیان این مسئله که جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از مصادیق شجره طیبه است، سخنرانی خود را آغاز کرد و در ادامه با تبیین نقش عنصر عزت و رحمت در فرآیند تعلیم و تربیت گفت: ترکیب دو نام عزیز و رحیم استاد را در رسالت تعلیمی و تربیتی خود موفق می دارد.

در پایان همایش نکوداشت مقام استادی در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، اساتید برتر و پیشکسوت معرفی و تجلیل شدند

اساتید و مدعوین این همایش، نماز جماعت ظهر و عصر را به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری اقامه کردند.

طلبه خبرنگار: سرکار خانم علوی مهر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱