برگزاری نخستین اردوی دانش آموزی در جامعه الزهرا

شبی در جامعه الزهرا

نخستین اردوی دانش آموزی یک روزه از سلسله برنامه های دانش آموزی و دانشجویی با هدف تقویت ارتباط با نسل جدید و پاسخگویی به شبهات آنها در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی در گفتگو با واحد خبر با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای برگزاری سلسله اردوهای دانش آموزی و دانشجویی در جامعه الزهرا علیهاالسلام با هدف آشنایی این قشر با این موسسه علمی، آشنایی آنها با نظام طلبگی و پاسخگویی به شبهات نسل جوان گفت: نخستین اردو با حضور 85 دانش آموز مقطع متوسطه دوم از استان قم از ظهر امروز در جامعه الزهرا علیهاالسلام کلید خورده و تا ظهرجمعه ادامه دارد.

وی برگزاری برنامه های متنوع و شاد مانند مسابقات ورزشی مختلف، استفاده از امکانات مجموعه ورزشی شهیده سیاری و استخر، گپ و گفت شبانه، دیدار با خانواده شهید، خاطره گویی طلاب بین الملل و آشنایی با بخش های مختلف جامعه الزهرا علیهاالسلام را از جمله برنامه های این اردوی 24 ساعته عنوان کرد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی اظهار امیدواری کرد برگزاری اینگونه برنامه ها بتواند گامی موثر در برقراری ارتباط نسل جوان با جوزه های علمیه و برطرف شدن شبهات آنها باشد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱