تمام مطالب

مدیر رویداد آموزشی جامعه‌الزهرا(س) در مراسم اختتامیه:

حضور 110 نفر از اساتید و طلاب جامعه الزهرا(س) در رویداد آموزشی

خانم حسینی خانم حسینی با بیان اینکه 110 نفر از اساتید و طلاب سطح دو، سه و چهار در رویداد آموزشی حضور داشتند، گفت: در این رویداد شاهد نشاط علمی و حضور عالمانه اساید و طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بودیم.

مدیر سلسله رویدادهای فصلی جامعه الزهرا(س):

پایان رویداد آموزشی سرآغاز یک تحول و جریان سازی است

ازناوی خانم ازناوی با بیان اینکه برگزاری رویدادهای جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بهترین بستر برای فرهنگسازی جهت حضور عالمانه، نقد منصفانه، گفتمان سازی، مطالبه گری، شبکه سازی و جریان سازی طلاب است، گفت: پایان رویداد سرآغاز یک تحول و جریان سازی است و قطعا حمایت مسئولان در پسارویداد بیش از رویداد حائز اهمیت است.

مدیر جامعه الزهرا(س) در مراسم اختتامیه رویداد آموزشی:

آینده جامعه الزهرا(س) به دست شما بانوان طلبه است/ از هر ایده نویی در رویداد حمایت خواهیم کرد

برقعی 2 خانم برقعی با بیان اینکه رویدادها کمک می‌کنند که در مسیر تربیت بانوان تراز انقلاب و زمینه ساز تمدن نوین اسلامی گام برداریم، گفت: آینده جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به دست شما بانوان طلبه است و ما از هر ایده نویی در رویداد حمایت خواهیم کرد.

تدوینگر و پژوهشگر جامعه الزهرا(س) تصریح کرد:

رویداد آموزشی باعث پویایی در آموزش می‌شود

خانم موسوی خانم موسوی با بیان اینکه رویداد آموزشی باعث پویایی در آموزش می‌شود، گفت: برگزاری این رویداد باعث برداشته شدن مرزبندی بین طلاب، اساتید و مسئولان شده است.

مسئول اداره طراحی و تدوین آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد:

رویدادهای جامعه‌الزهرا(س) فضای بینش‌افزایی را برای طلاب ایجاد می‌کند

فانیدپور دکتر فانیدپور گفت: رویداد آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها فضای بینش‌افزایی و انگیزش‌افزایی را برای ورود طلبه به یک عرصه تخصصی ایجاد می‌کند و طلاب می‌توانند پس از شرکت در این رویداد به صورت جدی وارد آن عرصه شوند.

رئیس اندیشکده جامعه‌الزهرا(س) عنوان کرد:

رویداد آموزشی جامعه‌الزهرا(س) در راستای بیانیه گام دوم انقلاب است

کوشکی 3 کوشکی، برگزاری این رویداد را اتفاقی مبارک در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها دانست و گفت: این رویداد در راستای بیانیه گام دوم انقلاب است که می‌تواند موج امیدآفرینی و مطالبه گری را در پی داشته باشد.

آخرین اخبار

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱