تمام مطالب

مدیر سلسله رویدادهای فصلی جامعه‌الزهرا(س) عنوان کرد:

برگزاری سلسله رویدادها با رویکرد حل مسئله است

خانم ازناوی ازناوی، برگزاری رویدادها را آغازی برای تحول در راستای نظام آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها دانست و گفت: سلسله رویدادها با رویکرد حل مسئله و با حضور و کنشگری بانوان درصدد است به ایجاد شبکه منسجم در مسائل مختلف دست پیدا کند تا به تحولی که مد نظر است، برسیم.

تدوینگر و پژوهشگر جامعه الزهرا(س) مطرح کرد:

آشنایی اساتید و طلاب با نقد سرفصل‌ها در رویداد آموزشی

خانم موسوی ارزیاب رویداد آموزشی خانم موسوی گفت: اساتید و طلاب در دوره‌های مختلف، نسبت به سرفصل‌ها نقدهایی داشتند، اما با حضور در این رویداد، با روند و فرایند سرفصل‌ها و عناوین درسی آشنا شدند و هم اکنون می دانند نقد سرفصل چه مراحلی را باید بگذراند.

مدیر کل برنامه ریزی آموزش و نظارت جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد:

لزوم شناسایی استعدادها و توانمندی طلاب در رویدادهای جامعه‌الزهرا(س)

حسینی خراسانی 2 حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی با بیان اینکه نشاط علمی در رویداد آموزشی مشهود بود، گفت: این رویداد باعث شد تا اساتید و طلاب، توانمندی‌های خود را نشان دهند و مسئولان می‌توانند استعدادها و توانمندی‌های اساتید و طلاب را کشف کرده و در برنامه‌های مختلف از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

مدیر گروه علمی تفسیر و علوم قرآنی جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد:

برگزاری رویداد آموزشی گامی مثبت و ضروری است

شفیعی دارابی 3 حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعی دارابی با بیان اینکه برگزاری رویداد آموزشی را گامی مثبت و ضروری در تحول نظام آموزشی حوزه است، گفت: اگر این رویدادها به درستی اجرا شود، پیامدهای مثبت و برکات بسیاری به دنبال دارد.

معاون آموزش و تربیت جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد:

رویداد آموزشی، کلید و آغازی برای تحول نوین است

خانم یوسفی سرکار خانم یوسفی با بیان اینکه رویداد آموزشی، کلید و آغازی برای تحول نوین است، گفت: این رویداد زمینه ساز است برای اینکه قدرت پیشنهاددهی، ارزیابی و نقادی تقویت شود.

از سوی مدیر جامعه الزهرا پیشنهاد شد؛

تشکیل کمیته سیاست‌گذاری و حکمرانی بانوان

دیدار با رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در دیدار رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی پیشنهاد داد کمیته مشترک سیاست‌گذاری و حکمرانی بانوان برای بررسی همه موضوعات و مسائلی که بانوان می‌توانند در آن حضور داشته باشند تشکیل شود.

آخرین اخبار

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱