تمام مطالب

بیانیه مشترک جامعه‌الزهرا(س) و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران درخصوص ساخت و انتشار فیلم عنکبوت مقدس

بیانیه 2 «جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها» و «مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران» با حمایت از فرهنگ و آداب والای ایرانی اسلامی، ضمن محکوم نمودن اقدامات نسنجیده برخی هنروران که موجب وهن ایران و اسلام می‌گردد، اعتراض خود را اعلام می‌نماید و امیدوار است ضمن پیگیری حقوقی و قانونی موضوع از سوی مراجع ذیصلاح، در آینده جامعه محترم و دیندار ایران اسلامی شاهد تکرار چنین حوادثی نباشد.

قیام پرشکوه 15 خرداد بسترساز و  منشأ پیروزی انقلاب اسلامی

قیام 15 خرداد خاستگاه قیام ۱۵ خرداد از نقش و جایگاه روحانیّت شیعه در جامعه ایران و پیروی مردم از آنها ناشی می‌شود. قیام پرشکوه پانزدهم خرداد 1342 بسترساز و منشأ انقلاب اسلامی در بهمن ۱۳۵۷ بود و نخستین جرقه‌های سرنگونی رژیم شاهنشاهی را رقم زد.

سلام فرمانده؛ اثری فراملی با تاثیر همگرایی اجتماعی

تجمع کودکان در پویش «سهم من از زندگی خواهر و برادر11 سرکار خانم لیلا همایون فرد از اساتید و مبلغان جامعه الزهرا در نوشتاری سرود سلام فرمانده را اثری فراملی با تاثیر همگرایی اجتماعی عنوان کرد و نقدها و هجمه های مطرح شده درباره آن را به خاطر این تاثیرگذاری دانست.

مدیر رویداد آموزشی جامعه‌الزهرا(س) در مراسم اختتامیه:

حضور 110 نفر از اساتید و طلاب جامعه الزهرا(س) در رویداد آموزشی

خانم حسینی خانم حسینی با بیان اینکه 110 نفر از اساتید و طلاب سطح دو، سه و چهار در رویداد آموزشی حضور داشتند، گفت: در این رویداد شاهد نشاط علمی و حضور عالمانه اساید و طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بودیم.

آخرین اخبار

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱