آغاز پیش رویداد پژوهشی ۱۴۰۱پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه‌الزهرا(س)

پیش رویداد پژوهشگاه

پیش رویداد پژوهشی ۱۴۰۱ پژوهشگاه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با موضوع «جنسیت و علوم اسلامی» و با محوریت حل مسئله با رویکرد استاد محور و مدل ترکیبی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی، پیش رویداد پژوهشی پژوهشگاه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها امروز شنبه 30 مهر در سالن جلسات آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام آغاز شد.

هدف این رویداد که با موضوع «جنسیت و علوم اسلامی» است، تمرکز بر حل آسیب های اجتماعی حوزه زنان و دختران بوده و برای یک دوره پنج ساله برنامه ریزی شده است.

در مرحله پیش رویداد پژوهشی پژوهشگاه، ۱۰ نشست علمی و ۶ کارگاه مهارتی ایده پردازی متناسب با هریک از رشته های تخصصی برگزار  می‌شود و پژوهشگران به تفکیک رشته های مختلف علوم اسلامی با مبانی و مسائل جنسیت در هر رشته آشنا می‌شوند.

اساتید و پژوهشگران بعد از یافتن ایده های علمی و اثبات مسئله بودگی آن در رشته تخصصی خود با همراهی دیگر اساتید پژوهشی به پرورش ایده ها و مطالعات علمی خواهند پرداخت و در روز رویداد(آذر ماه) در رقابت ایده پردازی شرکت خواهند کرد.

پس از برگزاری پیش رویداد، رویداد پژوهشی در تاریخ ۲۶ آذر ماه به مدت یک هفته برگزار خواهد شد و برگزیدگان رقابت ایده پردازی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱