تمام مطالب

برگزاری طرح شمیم حضور در مدارس و خوابگاه

شمیم حضور اداره کل تبلیغ جامعه الزهرا علیهاالسلام در راستای معرفی فعالیت‌های این بخش، طرح «شمیم حضور» را در مدارس و خوابگاه جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌کند.

همزمان با گرامیداشت روزهای نوجوان و دانش آموز صورت گرفت؛

اعزام مبلغان بین‌الملل به مدارس استان قم

اعزام مبلغ به مدارس هم زمان با ایام گرامیداشت روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی و روز دانش آموز، طرح اعزام مبلغان به مدارس متوسطه استان قم از سوی اداره کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اجرا شد.

اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی برگزار می کند؛

دوره تربیت کارشناس نقد و تحلیل کمپانی کیپاپ ویژه طلاب اصفهان

نقد کیپاپ مدیر اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام از برگزاری دوره تخصصی تربیت کارشناس نقد و تحلیل کمپانی کیپاپ ویژه طلاب، مبلغین، کنشگران، اساتید و دانش آموختگان استان اصفهان خبر داد.

آیت الله محمدی عراقی:

قرارگاه سبک زندگی و خانواده در جامعه الزهرا تشکیل شود/ شجره طیبه جامعه الزهرا امروز به بار نشسته است

نشست بررسی جهاد تبیین و نقش طلاب، مبلغان و اساتید (3) آیت الله محمدی عراقی با اشاره به اینکه هدف اصلی دشمن تغییر سبک زندگی نسل های آینده با تاثیرگذاری روی خانواده است گفت: قرارگاه سبک زندگی و خانواده در جامعه الزهرا علیهاالسلام تشکیل شود.

افزایش عزت نفس بسیاری از مشکلات فرد، خانواده و سازمان را حل می‌کند

حجت الاسلام اخوی مدیر مرکز مشاوره با بیان اینکه افزایش عزت نفس بسیاری از مشکلات فرد، خانواده و سازمان را حل می‌کند، گفت: مهم‌ترین نکته در کرامت بخشیدن به افراد و ارتقای عزت نفس آنها این است که قدر نیرو در سازمان دانسته شود.

آخرین اخبار

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱