برگزاری مجمع عمومی کانون طلاب استان فارس

مجمع عمومی استان فارس

مجمع عمومی کانون طلاب استان فارس 25 بهمن ماه با حضور طلاب و دانش آموختگان این این استان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی، مدیرکل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از تشکیل مجمع عمومی کانون استان فارس با حضور 70  نفر از طلاب این استان خبر داد.

وی گفت: یازدهمین کانون استانی طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام با درخواست خواهران طلبه و دانش آموختگان استان فارس با هدف انجام فعالیت های تشکیلانی در عرصه های علمی، فرهنگی و تبلیغی راه اندازی می شود.

سیده ربابه داودالموسوی با اشاره به تاسیس کانون های استانی به عنوان دستاورد و رویشی از انقلاب اسلامی گفت: کانون های استانی بستری مناسب برای فرهنگسازی اسلام ناب محمدی صلی الله و علیه و آله و زمینه سازی ظهور است.

وی افزود: زیرساخت‌ راه اندازی کانون استان فارس از ماه های قبل فراهم شد و طلاب با حضور در گروه مجازی این استان، شرایط خود جهت عضویت در شورای مرکزی را بررسی کردند و هم اکنون با تشکیل مجمع عمومی، از بین افراد فعال، توانمند و دغدغه مند با رأی حداکثری سایر طلاب استان فارس، انتخابات صورت گرفت.

مدیرکل امور  فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ابراز داشت: پس از مشخص شدن اعضای شورای مرکزی، حکم کانون از طرف مدیر محترم جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها صادر می شود.

گفتنی است؛ سرکار خانم بهرامی، مدیرکل تبلیغ در مجمع عمومی طلاب استان فارس با بیان روایتی به بیان جایگاه و نقش ارزشمند طلاب در جهاد تبیین و مقابله با هجمه های دشمن پرداخت و از طلاب استان فارس دعوت کرد جهت اهتمام به کار جمعی و تشکیلاتی در راستای زمینه سازی ظهور فعالیت کنند و کارهای متفرقه کم اثر را به این سمت هدایت کنند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱