مدیر جامعه‌الزهرا(س) در جمع مدیران مدارس علمیه پاکستان مطرح کرد؛

لزوم هم افزایی و همبستگی میان دانش آموختگان حوزه‌های علمیه

خانم برقعی با مدیران اسلام آباد

سرکار خانم برقعی بر لزوم هم افزایی و همبستگی میان دانش آموختگان حوزه‌های علمیه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و جامعه المصطفی العالمیه تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهره برقعی در دیدار جمعی از دانش آموختگان پاکستانی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که به عنوان مدیر در مدارس علمیه خواهران مشغول فعالیت هستند، عنوان کرد: ما به پاکستان آمدیم تا براساس نیازهای شما برنامه ریزی کرده و به ارتقای مدارس و حوزه‌های علمیه خواهران کمک کنیم؛ زیرا هدف اصلی ما این است که سربازانی تربیت کنیم در ظهور حضرت ولیّ عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف نقش داشته باشند.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به لزوم هم افزایی و همبستگی میان دانش آموختگان، اظهار داشت: امروز دشمن از زن به عنوان ابزار برای انحراف جامعه استفاده می‌کند و ما باید زن را الگوی تراز در تمدن نوین اسلامی معرفی کنیم.

وی افزود: جهان به زن به عنوان نماد مادی نگاه می‌کند، حال آنکه حوزه علمیه باید نماد اسلامی زن را به عرصه بکشاند و زن را به عنوان الگوی سوم یعنی الگوی تراز انقلاب اسلامی معرفی کند.

برقعی با اشاره به آیه شریفه «وَأَنْ لَيْسَ لِلْإِنْسَانِ إِلَّا مَا سَعَى؛ براى انسان جز حاصل تلاش او نيست»، تصریح کرد: ما آمدیم در کنار هم کمبودها و نواقص یکدیگر را جبران کنیم، بنابراین با تواضع و با کنار گذاشتن منیت‌ها می‌توانیم به رشد و تعالی دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه بین جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و جامعه المصطفی العالمیه هیچ فرقی نیست، گفت: ما همانند یک خانواده باید دست در دست هم دهیم و برای تربیت طلبه تلاش کنیم.

در ادامه این جلسه، سرکار خانم افتخار یوسفی معاون آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به شرح نخبه گزینی پرداخت، همچنین مدیران مدارس علمیه به بیان ظرفیت‌ها و فعالیت‌های مدارس خود پرداختند و مشکلات و مسائل کاری خود را مطرح کردند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱