دیدار مدیر جامعه‌الزهرا(س) با نماینده المصطفی در پاکستان

دیدار مدیر جامعه با نماینده المصطفی

سرکار خانم برقعی و هیئت همراه با حجت‌الاسلام والمسلمین دادسرشت تهرانی نماینده المصطفی در پاکستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهره برقعی و هیئت همراه در حاشیه سومین همایش منطقه ای دانش آموختگان پاکستانی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که از سوی اداره دانش آموختگان برنامه ریزی و برگزار می‌شود، با حجت‌الاسلام والمسلمین دادسرشت تهرانی نماینده جامعه المصطفی در پاکستان دیدار و درباره ایجاد زمینه های همکاری های دوسویه گفتگو کرد.

در این دیدار، حجت‌الاسلام والمسلمین دادسرشت تهرانی نماینده جامعه المصطفی در پاکستان با بیان اینکه پاکستان از اوایل انقلاب اهتمام خاصی به جمهوری اسلامی داشته است، به فعالیت‌های این مجموعه اشاره کرد اظهار داشت:  تا کنون مربیان قرآن کریم و مربیان فقه از این مؤسسه فارغ التحصیل شدند.

نماینده جامعه المصطفی در پاکستان همچنین به ارائه خدمات محتوایی، برگزاری دوره های تربیت مبلغ، ارتقا و توانمندسازی دانش پژوهان اشاره کرد و افزود: تا کنون هشت انجمن راه اندازی شده که دوره های آموزشی مختلف برگزار می‌کنند و دانش آموختگان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها نیز می‌توانند در این دوره ها شرکت کنند.

وی به معرفی مدارس پیوسته، همکار و مدارس آزاد پرداخت و در پایان، بر ضرورت فعالیت بانوان طلبه در رشته های فقه و اصول، کلام اسلامی و ادبیات تأکید کرد.

سرکار خانم برقعی نیز در این دیدار، به فعالیت های جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اشاره کرد و اظهار داشت:  اکثر اساتید جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خانم هستند و ما این رویکرد را از 1371 که مسئولیت ستاد اساتید را داشتم، دنبال کردیم.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: ما باید اساتیدی تریبت کنیم که استادپرور باشند و ما در بخش بانوان به این سمت پیش رفته ایم.

برقعی در ادامه بر لزوم نخبه گزینی، شبکه سازی دانش آموختگان و برگزاری برخی فعالیت ها به صورت مجازی ویژه بانوان سراسر دنیا تأکید کرد.

در ادامه، حجت‌الاسلام والمسلمین حامد بنکدار با اشاره به دوره های آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، درباره طرح نظام جامع قرآن کریم در جهت تربیت مربیان تخصصی قرآن کریم توضیحاتی ارائه داد.

مدیرکل دفتر بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها همچنین به دوره های تربیت مربی مهدکودک‌های قرآنی و تربیت مشاور اشاره کرد و به تشریح روند برگزاری این دوره ها پرداخت.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱