تمام مطالب

ثبت‌نام کاروان همپای قافله اربعین حسینی آغاز شد

ثبت نام کاروان پیاده روی اربعین رهبر معظم انقلاب اسلامی حفظه الله در 26 آبان ماه 95: «این حرکت عظیم میلیونی، بین نجف و کربلا، اگر روزی با خطر هم همراه باشد، باز هم این شور و شوق خواهد بود؛ این روحیه را باید نگه داشت، این ضامن بقای کشور است».

طلبه و پژوهشگر جامعه‌الزهرا(س) مطرح کرد:

لزوم توجه ویژه حوزه‌های علمیه به امر پژوهش و فرهنگسازی آن

خانم نعیمه نجمی نژاد برگزیده هشتمین جشنواره علامه حلی(ره)، اهمیت پژوهش را در کشف زوایای جدید در موضوعات علمی و کمک به پیشرفت علوم دانست و گفت: پژوهشگر با مسئله‌شناسی دقیق و ناظر به نیازهای جامعه علمی می‌تواند اثری فاخر ارائه دهد.

هفتم تیر سالروز شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق انقلاب و رهبری تسلیت باد

شهادت شهید بهشتی هفتم تیر سالروز شهادت جانگداز و مظلومانه فقیه بابصیرت و انقلابی، عالم وارسته و متقی و مجاهد، سیدالشهداء انقلاب اسلامی، معمار دستگاه قضائی اسلامی، یار و یاور صدیق حضرت امام خمینی(ره) شهید بهشتی(ره) و 72 تن از کارگزاران انقلابی و مؤمن و متعهد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که در حادثه تروریستی و انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

گزارشی از ماجرای ترور ششم تیرماه 1360

ترور رهبر معظم انقلاب 1 یك دقیقه نگذشت که بلندگو شروع کرد به سوت کشیدن. آقا همین‌طور که صحبت می‌کردند، گفتند: «آقا این بلندگو را تنظیم کنید.» بعد خودشان را به سمت چپ کشیدند و از پشت تریبون کمی عقب آمدند و به صحبت ادامه دادند: «در زمان امیرالمؤمنین، زن در همه‌ی جوامع بشری -نه فقط در میان عرب‌ها- مظلوم بود. نه می‌گذاشتند درس بخواند، نه می‌گذاشتند در اجتماع وارد بشود و در مسائل سیاسی تبحر پیدا بکند، نه ممکن بود در میدان‌های... انفجار!

آخرین اخبار

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱