درخشش طلاب و اساتید جامعه‌الزهرا(س) در همایش بین المللی «سیره و زمانه امام حسن عسکری علیه‌السلام»

همایش امام حسن عسکری

همایش بین المللی «سیره و زمانه امام حسن عسکری علیه‌السلام» با معرفی 7 اثر برگزیده برگزار شد که از این تعداد، 3 اثر متعلق به اساتید و طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بود.

به گزارش روابط عمومی، مراسم اختتامیه همایش بین المللی «سیره و زمانه امام حسن عسکری علیه‌السلام» در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد.

در این همایش، 110 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده بود که از این تعداد، ۲۱ اثر متعلق به طلاب و اساتید جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بود.

در این همایش، سه پنل تخصصی با ارائه 50 مقاله شفاهی برگزار شد که 15 نفر از اساتید و طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این پنل‌ها ارائه مقاله داشتند.

در اختتامیه همایش، هفت مقاله به عنوان مقالات برگزیده معرفی شدند که 3 اثر از این آثار به طلاب و اساتید جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اختصاص داشت.

خانم‌ها ناهید طیبی، فاطمه کرمی و نجمه صالحی که از اساتید و پژوهشگران جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها هستند، از جمله برگزیدگان این همایش بین المللی بودند.

بر اساس این گزارش، سرکار خانم ریحانه حقانی، معاون پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، کسب رتبه برتر در همایش بین المللی «سیره و زمانه امام حسن عسکری علیه‌السلام» را به برگزیدگان، فرهیختگان و اعضای انجمن علمی پژوهشی تاریخ معاونت پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تبریک و تهنیت گفت.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱