تمام مطالب

مدیرگروه شیعه شناسی دانشکده هدی:

وظیفه تبلیغ، ترویج، تبیین و دفاع از دین، جنسیت‌بردار نیست

اندیشه دفاعی امام خامنه ای مدیرگروه شیعه شناسی دانشکده هدی با اشاره به نقش‌آفرینی حوزه‌های علمیه در فرایند صدور انقلاب و تبیین ارزش‌های اسلامی و انقلابی گفت: بانوان می‌توانند در ارائه الگوها و ارزش‌های اسلامی نقش آفرین باشند و وظیفه تبلیغ، ترویج، تبیین و دفاع از دین، جنسیت‌بردار نیست.

اعزام کاروان علمی جامعه‌الزهرا(س) به همایش تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای

photo_۲۰۲۳-۰۲-۲۷_۰۶-۴۹-۴۵ کاروان علمی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها متشکل از ۲۵ نفر از پژوهشگران، اساتید و شرکت‌کنندگان جهت شرکت در همایش بین‌المللی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای مدظله العالی به تهران اعزام شدند.

مدیر گروه فقه و اصول و استاد جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد:

لزوم ورود حوزه‌های علمیه در تبیین نظریه جهاد و دفاع/جهاد فقهی، اختصاص به عرصه جهاد مسلحانه در میدان نبرد ندارد

غلامحسن حیدری 2 حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری با اشاره به جریان‌های تکفیری به عنوان جهاد در اسلام، گفت: حوزه‌های علمیه لازم است در تبیین نظریه جهاد و دفاع به ویژه با توجه به مبانی نظریه رهبر معظم انقلاب مدظله العالی ورود پیدا کرده و ابعاد مختلف این مسئله را روشن کنند.

با راهیان نور(4)؛

گام چهارم؛ دل هایی که در کانال کمیل جاماند

راهیان نور  طلاییه کاروان راهیان نور جامعه الزهرا علیهاالسلام امروز ۶ اسفند ماه پس از اقامه نماز و زیارت شهدای گمنام، با کوله باری از روایت های ناب و دل های جامانده در کانال کمیل، اندیمشک را به مقصد شهر کریمه اهل بیت علیهاالسلام ترک کردند.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد:

لزوم برنامه ریزی و ترسیم نقشه راه صحیح در مسیر طلبگی

راه روشن برقعی 4 خانم برقعی با بیان اینکه برنامه ریزی دقیق و منظم و نقشه راه درست برای خود ترسیم و حرکت کنید، گفت: اگر می‌خواهیم موفق شویم محال است بدون برنامه ریزی و هدف به موفقیت دست پیدا کنیم؛ اگر می‌خواهید طلبه موفق باشید، از همان روز اول باید برنامه ریزی داشته باشید.

معاون آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها مطرح کرد:

مسیر طلبگی، مسیری سراسر نور و در عین حال، پرمسئولیت است/سه توصیه علما در مسیر طلبگی

راه روشن یوسفی 3 یوسفی با بیان اینکه مسیر طلبگی، مسیری سراسر نور و در عین حال، سراسر مسئولیت است، به تبیین سه توصیه علما و بزرگان در مسیر طلبگی و تحصیل دانش پرداخت.

آخرین اخبار

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱