در آستانه ماه محرم الحرام؛

گردهمایی مبلغان زینبی در جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود

گردهمایی مبلغان زینبی 3 - Copy

گردهمایی مبلغان زینبی ویژه مبلغان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها همراه با آیین رونمایی از کتاب «سی مجلس محرم» در آستانه ماه محرم برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، گردهمایی مبلغان زینبی در آستانه ماه محرم الحرام از سوی اداره کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد زارعان، عضو هیئت امنای جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به عنوان سخنران ویژه مراسم حضور دارد. همچنین سرکار خانم معصومه شریفی، معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از دیگر سخنرانان این مراسم است.

در این مراسم، از سه کتاب ویژه ماه‌های محرم، صفر و ایام فاطمیه به عنوان کتاب‌های آموزشی و کاربردی برای مبلغان، رونمایی می‌شود.

ارائه فعالیت مبلغان زباندان در ایام اربعین و قرعه کشی کمک‌هزینه سفر اربعین برای ۵ نفر از شرکت‌کنندگان از دیگر برنامه‌های این مراسم هستند.

این مراسم روز سه شنبه 20 تیر ساعت 9:30 تا 12 در سالن اجتماعات طبقه سوم ساختمان شهید بهشتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

با توجه به محدودیت ظرفیت، مهلت ثبت نام تا روز دوشنبه 19 تیر است که علاقه مندان می‌توانند از طریق سامانه http://forms.jz.ac.ir/f_51 در این گردهمایی ثبت نام کنند.

تصویر خبر

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱