تمام مطالب

باکاروان راهیان نور(1)؛

گام نخست؛ تشرف به معراج الشهدای اهواز

معراج الشهدای اهواز کاروان راهیان نور جامعه الزهرا علیهاالسلام در نخستین روز سفر با حضور در معراج شهدای اهواز به زیارت پیکر شهدای تازه تفحص شده مشرف شدند.

گره‌گشایی از آغاز ولادت از ویژگی‌های خاص امام حسین بود

حجت الاسلام شفیعی استاد حوزه علمیه گره‌گشایی از لحظه ولادت را از ویژگی‌های خاص امام حسین علیه‌السلام عنوان کرد و گفت: ایشان افزون بر گره‌گشایی‌های مادی، تا لحظه شهادت کوشید گره‌های فکری، عقیدتی و فرهنگی مردم را نیز باز کند و در این راه به شهادت رسید.

استاد و پژوهشگر جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد:

توجه به دغدغه‌های ولیّ فقیه باید جزو رسالت‌های اصلی طلاب باشد

مریم اسماعیلی استاد و پژوهشگر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که دارای دو مدرک تحصیلی دکترا است، با بیان اینکه یکی از توصیه‌ها و دغدغه‌های رهبر فرزانه انقلاب مدظله العالی، مسئله جمعیت است، گفت: هیچ وقت فرزندانم مانع تحصیل من نشدند.

مدیر کل تبلیغ جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد:

جهان برای رسیدن به آرامش فقط نیاز به امام زمان (عج) دارد

راه روشن 6 مدیر کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: جهان برای رسیدن به آرامش فقط نیاز به امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف دارد و تا زمانی که ما حرکت نکنیم، تغییری صورت نمی‌گیرد.

مدیر تحصیلات عمومی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد:

طلاب مباحثه را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند/ طلبه بدون مباحثه، طلبه نیست

غیوربابایی 2 غیوربابایی با تصریح بر اینکه مباحثه را جدی بگیرید، گفت: طلاب باید مباحثه را سرلوحه کار خود قرار دهند، طلبه بدون مباحثه، طلبه نیست؛ حضرت آیت‌الله قدوسی همیشه می‌گفتند بدون مباحثه شرعا جایز نیست در کلاس درس من حاضر شوید.

تحلیل راهبردی مدیر جامعه الزهرا در خصوص نقش بانوان در تصمیم گیری های مرتبط با امور دینی، زنان و خانواده

خانم برقعی مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام ضمن تحلیل نقش بانوان در تصمیم گیری های مرتبط با امور دینی، زنان و خانواده در کشور، خواستار راهبرد حمایت ویژه دولت اسلامی از کنشگری بانوان تراز انقلاب اسلامی و ایجاد زمینه ظهور و بروز ملی و بین المللی آنان شد.

آخرین اخبار

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱