تمام مطالب

رییس شورای علمای یمن:

جامعه الزهرا نماد پاکدامنی و عفت است/ طوفان الاقصی سیلی قرن را در مقابل معامله قرن رقم زد

دیدار با مفتی یمن (4) مفتی یمن اظهار داشت: اغتشاشات سال گذشته در ایران قلب ما و همه دوستداران انقلاب اسلامی را مکدر کرد، ولی امروز با دیدن جامعه الزهرا علیهاالسلام و مشاهده وضعیت علمی طلاب، فعالیت گروه های علمی تخصصی قلبمان آرام گیرد.

گزارش تصویری/ تجمع طلاب جامعه الزهرا در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان و بیمارستان ها

تجمع طلاب در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی (23) طلاب، اساتید و کارکنان جامعه الزهرا علیهاالسلام، دانشکده هدی و مجتمع آموزشی تربیتی هدی در تجمعی حمله رژیم کودک کش صهیونیستی به غیرنظامیان و بیمارستان ها را محکوم و خواستار محاکمه نتانیاهو به عنوان جنایتکار جنگی شدند.

بیانیه مشترک جامعه الزهرا و حوزه علمیه خواهران در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع و بمباران وحشیانه بیمارستان ها

تجمع طلاب طلاب، اساتید و کارکنان جامعه الزهرا علیهاالسلام پیش از ظهر امروز با تجمع در صحن این موسسه علمی، از ددمنشی های رژیم صهیونیستی در حمله به مردم بی دفاع غزه و بمباران وحشیانه بیمارستان ها اعلام انزجار و با قرائت بیانیه ای به 3 زبان فارسی، عربی و انگلیسی، جنایات جنگی رژیم کودک کش را محکوم کردند.

ساعت 10 امروز؛ تجمع طلاب جامعه الزهرا و حوزه های علمیه خواهران در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار می شود

جنایات اسراییل تجمع طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام و حوزه های علمیه خواهران ساعت 10 امروز در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در پایانه جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می شود.

شکست راهبردی اسراییل در عرصه های اطلاعاتی، عملیاتی و تحلیل اوضاع

نشست صمیمی مدیر با اساتید و طلاب خانم برقعی تالار بیداری عضو هیات علمی موسسه امام خمینی(ره) ایجاد مهاجرت معکوس از سرزمین های اشغالی، انتقال شرکت های تجاری و اقتصادی صهیونیست های لیبرال به اروپا، شکست پروژه گنبد آهنین و تکنولوژی های دفاعی اسراییل را برخی از دستاوردهای حمله اخیر حماس دانست که پایه های این رژیم جعلی را خواهد لرزاند.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در نشست شورای هماهنگی نهادهای حوزوی تصریح کرد:

لزوم یک‌صدایی و همنوایی حوزه‌های علمیه در مناسبات مختلف

خانم برقعی خانم برقعی بر لزوم یک‌صدایی و همنوایی حوزه‌های علمیه و تعامل و مشارکت نهادهای حوزوی و تقسیم کار منطقی بین نهادهای حوزوی تأکید کرد و گفت: حوزه‌های علمیه می‌توانند در تعامل و همنوایی به عنوان الگو در نظام جمهوری اسلامی معرفی شوند.

آخرین اخبار

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱