مدیر کل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه‌الزهرا(س) خبر داد:

«تابستانه ریحانه‌ها با طعم شیرین خلاقیت، نوآوری و تفکر» برگزار می‌شود

دوره ریحانه ها

مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی به رسم هر ساله خود، و در راستای رسالت توان‌افزایی و مهارت‌افزایی، امسال هم با شعار کلیدی «با مهارت زندگی کنیم»، از فراخوان «دوره تابستانه ریحانه‌ها» رونمایی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی، خانم فهیمه نیک‌زاد مدیر کل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در گفتگو با واحد خبر به انتشار فراخوان تابستانه ریحانه‌ها اشاره کرد و گفت: «تسهیل‌گری در پرورش و شکوفایی خلاقیّت و تفکّر در هر کودک و نوجوان، طلایی‌ترین اتفّاق در زندگی اوست و اوقات فراغت تابستانه، فرصتی کلیدی برای پرداختن به این مسئله مهم است.»

نیک‌زاد افزود: تابستانه ریحانه‌ها با بیش از 45 رشته متنوع، جذّاب و کابردی در حوزه مهم خلاقیّت، نوآوری و تفکر ویژه دختران 7 تا 9 سال، 9 تا 12 سال و 13 تا 17 سال به شیوه حضوری و مجازی طراحی شده است.

مدیر کل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام ادامه داد: از افتخارات تابستانه ریحانه‌ها، حضور و همراهی مربیان و تسهیل‌گران حرفه‌ای و مجرّب در طول دوره و اردوی آموزشی تفریحی در اختتامیه این دوره است؛ همچنین جهت رفاه والدین، بسته‌های کمک آموزشی و وسیله‌های اصلی مربوط به دوره‌های تابستانه پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: ثبت‌نام این دوره ویژه عموم دختران عزیز به شیوه الکترونیک و از طریق سامانه https://courses.jz.ac.ir/ امکان پذیر است.

نیک زاد با بیان اینکه ثبت نام در دوره های تابستانه تا 25 خرداد 1403 ادامه دارد، گفت: آغاز دوره‌ها در صورت رسیدن به حد نصاب، 29 خرداد خواهد بود. با توجه به کارگاهی بودن تمامی دوره‌ها، در پایان دوره نیز نمایشگاهی از دست‌ورزی‌های تابستانه ریحانه‌های عزیز، برپا خواهد شد.

وی بیان داشت: علاقه مندان و مشتاقان می‌توانند با عضویت در کانال این مرکز به نشانی https://eitaa.com/ama_jz با سرفصل دوره‌ها آشنا شوند. آیدی مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی، @Poshtiban_ama_jz نیز هر روزه تا ساعت 18، آماده راهنمایی و پاسخگوی سوال‌های شما عزیزان است.

تصویر خبر
پوستر دوره تابستانه گروه کود

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱