دوره آموزشی نقش و جایگاه خانواده و تشکیلات در زمینه سازی ظهور برگزار می شود

2024_05_07_12_48_09_6639f1d195d41

اداره کل امور زنان و خانواده استانداری قم دوره آموزشی «نقش و جایگاه خانواده و تشکیلات در زمینه سازی ظهور» را ویژه مبلغان و کنشگران مساله جمعیت برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی، فرهنگسازی، ارتقاء فرهنگ عمومی و آموزش را می توان در زمره بنیان های توسعه ای سیاست های جمعیتی برشمرد. این مقوله نیازمند گفتمان سازی برای اثرگذاری شناختی و ترجیحات رفتاری نزد مدیران، کارگزاران، گروه های میاندار و آحاد جامعه نسبت به خطرات تحدید نسل و بحران سالمندی کشور است.

از این رو اداره کل امور زنان و خانواده استانداری قم با توجه به کمبود متون آموزشی تخصصی و عمومی «دوره آموزشی مسیر نجات» را با بهره گیری از متخصصان آموزشی طراحی و با جلب همکاری اساتید مجرب محتوای آموزشی آن را تولید کرد.

این دوره با همکاری مشترک با مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان به صورت مجازی در قالب پلتفرم آموزشی آماده سازی و قابل ارائه شده است. از این رو از همه مبلغان و کنشگران مساله جمعیت دعوت می شود تا با مراجعه به سامانه مسیر نجات به نشانی http://www.masirenejat.ecnahad.ir/  ثبت نام و در این دوره آموزشی شرکت و از مزایای آن از جمله گواهی پایان دوره بهره مند شوند.

گفتنی است، این دوره در راستای اجرای گام جبهه سازی و تربیت کنشگران جوانی جمعیت طراجی شده و اجرا می شود و ثبت نام همه طلاب و مبلغان خواهر در آن مجاز است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱