تمام مطالب

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران مطرح کرد:

تحلیل پژوهش‌های حدیثی از منظرهای مختلف /توجه به نقد احادیث در دوره معاصر

استاد نفیسی استاد نفیسی با بیان اینکه نقد حدیث در دوره معاصر به صورت جدی مورد توجه قرار گرفته است، گفت: اگر در گذشته نقد سندی مطرح بوده، امروز نقد متنی جایگاه ویژه پیدا کرده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی مطرح کرد:

توجه به روح و کلیت قرآن کریم در مطالعات تفسیری

استاد درزی استاد درزی با بیان اینکه در تفسیر قرآن کریم باید کل مفاهیم آیات در نظر گرفته شود، گفت: در مطالعات تفسیر قرآن کریم، ما باید به روح و کلیت قرآن کریم توجه داشته باشیم و خوانش کلی‌نگر از آیات داشته باشیم.

نشست خبری اجلاسیه ۱۳۰ بانوی شهید استان قم در جامعه الزهرا برگزار شد

نشست خبری دبیر کمیته امور بانوان کنگره ملی شهدای استان قم با اشاره به برگزاری اجلاسیه ۱۳۰ بانوی شهید استان در هفته جاری، گفت: ۱۵۰ مقاله به دبیرخانه این اجلاسیه رسیده و ۱۴ کتاب فاخر، ارزشمند و ماندگار در این راستا تالیف شده است.

در کارگاه «ایده پردازی پژوهشی اخلاق و تربیت» مطرح شد:

بی‌توجهی به ایده‌پردازی یکی از ضعف‌های نهادهای پژوهشی است

رحمتی رویداد پژوهشگاه حجت‌الاسلام والمسلمین رحمتی با اشاره به اینکه اساس و قدم‌های اولیه در تحقیق و پژوهش با ایده پردازی شکل می‌گیرد، گفت: بی‌توجهی به ایده‌پردازی یکی از ضعف‌های نهادهای پژوهشی ما است، سازمانی که می‌خواهد پیشرفت کند باید ایده‌ها را جدی بگیرد، هر چند به ظاهر غیرمعقول به نظر بیاید.

نشست تخصصی «زن و جنسیت در تاریخ اسلام»

ناهید طیبی «زن و جنسیت در تاریخ اسلام» با حضور استاد طیبی در پیش رویداد پژوهشی پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آخرین اخبار

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱