فراخوان جذب مربی و مدرس آموزش‌های مهارتی‌فرهنگی جامعه‌الزهرا(س) از سراسر ایران

جذب مدبی

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی‌فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از فراخوان جذب مربی و مدرس جهت تدریس در این اداره خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی، خانم نیره‌سادات قاسمی‌زادیان از شروع فراخوان جذب مربی و مدرس اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی، خبر داد و گفت: هدف از این فراخوان، فراهم کردن شرایط مناسب برای فعالیت بانوان متخصص و متعهد در زمینه آموزش و همچنین شناسایی و حمایت از بانوان طلبه‌ای است که در کنار درس و علم‌آموزی، مهارت‌های دیگری نیز کسب کرده و مشغول به فعالیت حرفه‌ای در آن زمینه هستند.

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی‌فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این رابطه، عنوان کرد: همه بانوان متخصص و متعهد که در زمینه «ادبیات، هنرهای دستی، هنرهای تجسمی، رایانه و مهارت‌های زندگی» مدرک آموزشی تخصصی و گواهی تدریس دارند، می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

قاسمی‌زادیان خاطرنشان کرد: اداره آموزش‌های مهارتی‌فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افتخار برگزاری تمام دوره‌های آموزشی با حضور استاد خانم را دارد و  در این فراخوان، اولویت جذب با بانوان طلبۀ متخصص است.

وی اظهار داشت: علاقه‌مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی در پیام‌رسان ایتا https://eitaa.com/edare_amf_jz مراجعه کرده و یا با مسئول پاسخگویی فراخوان به نشانی:  @adminfarakhan در ارتباط باشند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱