فراخوان ثبت نام تبلیغ مجازی، هنری و رسانه ای با رویکرد اربعین و امیدآفرینی

تبلیغ نوین

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از ثبت نام طلاب در تبلیغ مجازی، هنری و رسانه ای ایام تابستان سال 1402 جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با رویکرد اربعین و امیدآفرینی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به تبلیغ مجازی، هنری و رسانه ای ویژه فعالان رسانه ای،کنشگران و نقش آفرینان فضای مجازی، اظهار داشت: با توجه به حضور گسترده خانواده جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در نقش‌آفرینی عرصه فضای مجازی، هنری و رسانه ای کشور و رسالت تبلیغ دینی، برنامه تبلیغ مجازی، هنری و رسانه ای سه ماهه فصل  تابستان 1402 جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با رویکرد اربعین و امیدآفرینی به اجرا در می‌آید.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در ادامه به قالب‌های مختلف تولیدات رسانه ای و هنری اشاره کرد و افزود: ساخت تولیدات رسانه‌ای شامل کلیپ، مستند، انیمیشن، فیلم کوتاه، پادکست، نماهنگ، کتاب صوتی، فتوکلیپ، اینفوگرافی و غیره است.

حکمت نیا افزود: تولیدات هنری شامل هنرهای ادبی (نمایشنامه، فیلمنامه نویسی، شعر، داستان و رمان)، هنرهای ترسیمی (نقاشی، خطاطی و نگارگری) و هنرهای نمایشی (تئاتر) را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه تولیدات طلاب به عنوان سوابق در پرونده آنها ثبت می‌شود، یادآور شد: فعالان رسانه ای، کنشگران و نقش‌آفرینان می‌توانند از 13 تیر با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین به نشانی http://novin.jz.ac.ir ضمن عضویت در سامانه(بخش برنامه‌ها) ثبت نام کرده و در صورت بروز هرگونه مشکلی در ثبت نام با شماره داخلی 32112093  تماس بگیرند.

دانلود کاربرگ فعالان رسانه ای، هنری و فضای مجازی

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱