برگزاری گردهمایی سه روزه اعضای اصلی کانون‌های استانی جامعه‌الزهرا(س)

گردهمایی اعضای کانون های استان های کشور 3

مدیر اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام به تشریح گزارش اولین گردهمایی حضوری اعضای شورای مرکزی کانون‌های استانی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها پرداخت.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده ربابه داودالموسوی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: نخستین گردهمایی حضوری رئیس و  اعضای اصلی شورای مرکزی کانون‌های استانی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به مدت سه روز در مجموعه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها گفت: این گردهمایی با هدف آشنایی با ساختار سازمانی مجموعه، معرفی و َآشنایی با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بخش‌های مختلف جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی با موضوعات مختلف، تعامل و هم‌افزایی بین اعضای کانون‌های استانی، تعریف و تبیین فعالیت‌های یک ساله کانون‌ها به عنوان خروجی و گزارش کار و نیز ایجاد تعامل و هم افزایی بین کانون‌های استانی برگزار شد.

داودالموسوی ادامه داد: در این گردهمایی، رئیس و اعضای شورای مرکزی کانون استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی، البرز، اصفهان، کرمان و مازندران حضور داشتند.

وی افزود: برپایی دیدار صمیمی با سرکار خانم برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین برزو معاون تبلیغ و امور فرهنگی، سرکار خانم حقانی معاون پژوهش، سرکار خانم خداشناس معاون آموزشی بخش غیرحضوری و آموزش مجازی و همچنین برگزاری نشست اخلاقی با حضور بانو مجتهده گلگیری از جمله برنامه‌های این گردهمایی بود.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اضافه کرد: برگزاری  کارگاه آموزشی «تشکیلات و مدیریت فرهنگی»، «برنامه ریزی و مدیریت زمان»، نشست‌های فرهنگی با موضوع «معنویت در زندگی» و «جهاد تبیین» عناوین دوره‌های دانش افزایی ویژه اعضای کانون‌های استانی  بود که در این گردهمایی سه روزه به صورت فشرده برگزار شد.

داودالموسوی افزود: در این گردهمایی علاوه بر معرفی و تبیین برنامه‌های ادارات زیر نظر معاونت تبلیغ و امور فرهنگی، مسئولان ادارات مختلف از جمله اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی، اداره پاسخ به سوالات، اداره خانواده، اداره امور مبلغان و اداره کل امور فرهنگی به تشریح جزئیات فعالیت‌های ادارات تحت نظر خود، شرح وظایف و حدود اختیارات ادارات پرداختند.

وی گفت: برنامه‌های مختلف فرهنگی و فوق برنامه از جمله تشرّف به حرم مطهر حضرت معصومه علیهاالسلام و مسجد مقدس جمکران، برپایی مجموعه نمایشگاهی با عنوان «زن باید ریحانه باشد»، برگزاری مسابقه کتابخوانی با محورهای «سواد رسانه»، «تشکیلات اسلامی»، «عفاف و حجاب» و نیز برگزاری برنامه‌های فرهنگی ویژه کودکان همراه، در حاشیه این گردهمایی سه روزه صورت گرفت.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان یادآور شد: در پایان گردهمایی، حجت‌الاسلام والمسلمین برزو از حضور مسئولان کانون‌های استانی در این گردهمایی قدردانی و برای ایشان آرزوی توفیق و عمل به رسالت طلبگی را از خداوند مسئلت نمود.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱