رئیس اداره حوزه آزاد خبر داد:

برگزاری درس خارج «حجاب و نظر» بانو مجتهده گل‌گیری در جامعه‌الزهرا

حجاب و نظر

فراخوان ثبت‌نام درس خارج حجاب و نظر از سوی حوزه آزاد جامعه‌الزهرا علیهالسلام ویژه بانوان طلبه سطح ۴ و سطوح عالی اعلام شد.

 

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم تاجیک در گفتگو با واحد خبر از آغاز ثبت‌نام درس خارج حجاب و نظر بانو مجتهده گل‌گیری ویژه اساتید و بانوان طلبه سطح ۴ و سطوح عالی خبر داد و به برگزاری دوره‌های فوق تخصصی با هدف بررسی رویکردهای فقهی در عصر تحولات فرهنگی و اجتماعی و بروز مسائل نوین، اشاره کرد و درس خارج «حجاب و نظر» را از جمله این آموزش‌ها با راهبری استاد مجتهده بانو گل‌گیری برشمرد.

رئیس حوزه آزاد جامعه‌الزهرا علیهالسلام با بیان اینکه صرفا اساتید، دانش‌آموختگان و طلاب سطح 4 و سطوح عالی امکان بهره‌برداری از این فرصت ارزشمند و حضور در درس خارج بانو گل‌گیری را دارند، خاطرنشان کرد: دوره اول این درس به مدت 4 ماه و به صورت مجازی در روزهای سه‌شنبه‌ ساعت 16 تا 18 برگزار می‌شود.

تاجیک همچنین یادآور شد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این درس خارج می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی به آدرس https://courses.jz.ac.ir/ ثبت‌نام کنند.

تاجیک با اشاره به استقبال علاقه‌مندان منظم و مصمم به درس خارج و آموزش‌های ارتقایی مکمل دروس حوزوی در این اداره، خاطرنشان کرد: داوطلبان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر، با عضویت در کانال اطلاع‌رسانی مرکز آموزش آزاد و مهارتی به نشانی https://eitaa.com/ama_jz و ارتباط با آیدی ادمین @hozeazadd در ایتا و یا تماس با شماره تلفن‌های ۰۲۵۳۲۱۱۲۰۸۱ و ۰۲۵۳۲۱۱۲۰۸۲ اقدام نمایند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱