برگزاری 30 نشست علمی از سوی مرکز تخصصی فلسفه و کلام

آموزشکده شهید قدوسی

مسئول امور آموزشی مرکز تخصصی فلسفه و کلام از برگزاری حدود 30 جلسه نشست علمی و 3 کارگاه آموزشی در این مرکز تخصصی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم رقیه دمیرچی، مسئول امور آموزشی مرکز تخصصی فلسفه و کلام در گفتگو با واحد خبر با اشاره به این‌که خواهران طلبه در این مرکز تخصصی در دو مقطع سطح 3 در رشته‌های فلسفه اسلامي و كلام اسلامي و در مقطع سطح 4 در رشته‌های حكمت متعاليه و كلام اسلامي تحصیل می‌کنند، اظهار داشت: آموزش در اين مركز به شيوه حضوري است، اما با توجه به شرايط ويژه كرونا، از اسفند 98 تاکنون امور آموزشي به شكل مجازي به طلاب ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: پس از شیوع کرونا و غیرحضوری شدن کلاس‌ها، براي بيش از 100 ماده درسي فايل صوتي تدریس اساتید آماده و در سامانه محتوا در اختیار دانش‌پژوهان قرار گرفت. افزون بر آن در حال حاضر هر هفته بيش از 50 ساعت كلاس آنلاين تشكيل می‌شود.

مسئول امور آموزشی مرکز تخصصی فلسفه و کلام خاطرنشان کرد: در اين مدت، نزديك به 250 آزمون مجازي ميان نيمسال و پايان نيمسال، به شكل تستي و تشريحي، هم­چنين آزمون جامع مقطع سطح 4 در بهمن‌ماه 1399 به شكل حضوري برگزار شد.

وی افزود: پاسخگويی و رسیدگی به درخواست‌های آموزشی طلاب، بارگذاري فایل‌های صوتي، پشتيباني از كلاس­ها و امتحانات آنلاين، اطلاع‌رسانی‌های آموزشی، تعامل لازم با واحدهاي ستادي، گروه‌های علمي و ساير بخش‌های جامعه الزهرا علیهاالسلام بخشی از فعالیت‌های انجام شده در مرکز تخصصی فلسفه و کلام در ایام کرونا است.

مسئول امور آموزشی مرکز تخصصی فلسفه و کلام در پایان گفت: علاوه بر امور آموزشي، چهار دوره مسابقه کتاب‌خوانی با عنوان «روشنا»، مسابقه ايده برتر، حدود 30 جلسه نشست علمي ـ آموزشي، كارگاه آموزش تفكر به كودكان و نوجوانان با رويكرد تمرين فلسفي، شبهه شناسي و روش پاسخ به شبهات با محوريت شبهات كلامي روز، تبيين براهين اثبات وجود خدا، بازديد علمي از مركز تحقیقات و علوم اسلامی كامپيوتري نور، مجمع عالي حكمت اسلامي، اردوی مشهد مقدس، مسجد مقدس جمكران، بوستان نرگس و تقدير از طلاب ممتاز نيز در این مرکز تخصصی انجام شده است.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱