مدیر دفتر حوزه آزاد جامعه‌الزهرا(س) اعلام کرد:

فراخوان ثبت نام در دوره‌های آموزشی حوزه آزاد در سال تحصیلی 1401-1400

دفتر حوزه آزاد جامعه الزهرا علیهاالسلام

خانم تاجیک از برگزاری دوره‌های کوتاه مدت و بلندمدت حوزه آزاد جامعه الزهرا علیهاالسلام به صورت حضوری و مجازی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم زهرا تاجیک در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به فعالیت دفتر حوزه آزاد جامعه الزهرا علیهاالسلام جهت ارتقای سطح علمی اساتید و طلاب سطوح مختلف سه و چهار و فارغ التحصیلان رشته‌های همسو، عنوان کرد: دوره‌های حوزه آزاد در طول سال به دو صورت حضوری و مجازی تشکیل می‌شود.

مدیر دفتر حوزه آزاد جامعه الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه دوره‌های حوزه آزاد به دو صورت کوتاه‌مدت و بلندمدت برگزار می‌شود، به ویژگی‌های دوره‌های بلندمدت اشاره کرد و گفت: همه دوره‌های بلندمدت به صورت کارگاه‌های آموزشی- پژوهشی است و در هر زمان، بین یک یا دو درس ارائه خواهد شد.

تاجیک افزود: این دوره‌ها دارای آیین‌نامه‌های متناسب با شیوه تحصیلی خود هستند و دانش‌پژوه باید به بندهای آن پایبند باشد؛ همچنین هر دوره شامل دروس مختلفی است که طبق طرح مصوب از سوی اساتید مربوطه اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به دانش پژوهان گواهی شرکت در دوره اعطا می‌شود، یادآور شد: دروس دوره‌های بلندمدت شامل دوره دانش افزایی معارف قرآنی، دوره دانش افزایی کلام، درس خارج، دانش افزایی در فقه و اصول با هدف ایجاد مهارت‌های پژوهشگری، دانش افزایی در دوره تخصصی تاریخ و سیره اهل بیت علیهم‌السلام و اصول عقاید فطری هستند.

مدیر دفتر حوزه آزاد جامعه الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه ثبت نام در دوره‌های حوزه آزاد از  10 مهر آغاز می‌شود و تا 20 مهر ادامه دارد، گفت: طلاب سطح دو، سه و چهار می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند، البته دروس خارج نیازمند حداقل اتمام سطح سه است.

تاجیک در ادامه به دوره‌های کوتاه مدت تک درس اشاره کرد و اظهار داشت: این دوره‌ها شامل بازخوانی صرف و نحو، معارف قرآن از زبان امام سجاد علیه‌السلام (صحیفه سجادیه) و شرح مصباح الشریعه هستند.

وی با بیان اینکه  شرکت در این دروس برای طلاب و دانش پژوهان دانشگاهی آزاد است، تصریح کرد: این دروس به صورت مجازی و آفلاین برگزار می‌شود.

مدیر دفتر حوزه آزاد جامعه الزهرا علیهاالسلام در پایان یادآور شد: فارغ التحصیلان یکی از 71 رشته دانشگاهی که همسو با رشته‌های سطح سه جامعه الزهرا علیهاالسلام است و در فراخوان پذیرش و آزمون ورودی آمده است، می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند.

تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر: 32112081 – 32112082  هر روز ساعت 8 تا 12

برنامه آموزشی حوزه آزاد جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در سال تحصیلی 1400-1401

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱