رئیس اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت جامعه الزهرا(س) خبر داد؛

برگزاری دوره کوتاه‌مدت مجازی «کنترل خشم»

کنترل خشم نهایی

دوره مجازی «کنترل خشم» از سوی اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت جامعه الزهرا(س) ویژه عموم بانوان علاقه‌مند برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فهیمه الیاسی از برگزاری دوره کوتاه‌مدت «کنترل خشم» ویژه بانوان علاقه‌مند خبر داد و افزود: این دوره با حضور سرکارخانم افشاری نژاد، استاد حوزه برگزار می‌شود و از مجموعه دوره‌های گروه آموزشی مهارت‌ها و سبک زندگی است.

رئیس اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت در ادامه به برخی از سرفصل‌های دوره اشاره کرد و افزود: «تعریف خشم، تفاوت خشم با پرخاشگری، انواع بروز خشم (کلامی و غیرکلامی)، انواع الگوهای رفتاری مواجهه با افراد، جدول پایش خشم، حقایق، اسطوره‌ها و باورها در خشم، انواع فنون کوتاه‌مدت مواجهه با خشم، انواع فنون بلندمدت مواجهه با خشم، پیشگیری و درمان خشم در آیات و روایات (کظم غیظ)» بخشی از مباحثی است که در این دوره به آن پرداخته می‌شود.

الیاسی با اشاره به تنوع گروه‌های آموزشی اداره و بهره‌گیری از شیوه‌های متنوع در ارائه آموزش‌ها گفت: همه دوره‌های کوتاه‌مدت، متناسب با اقتضائات فراگیران به سه شیوه حضوری، آنلاین و آفلاین ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: دوره تقویت حافظه، به منظور بهره‌گیری عموم بانوان علاقه‌مند، به صورت مجازی آفلاین ارائه می‌شود.

رئیس اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره‌ به سامانه اختصاصی مرکز به نشانی https://courses.jz.ac.ir مراجعه نمایند.

الیاسی در پایان یادآور شد: اطلاع‌رسانی‌ سایر دوره‌های مرکز در پیام‌رسان ایتا، به آدرس https://eitaa.com/ama_jz انجام می‌شود و عضویت فراگیران در کانال اطلاع‌رسانی مرکز، ضروری است.

تصویر خبر

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱