معاون پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام کرد:

فراخوان ثبت نام دوره تربیت محقق خانواده

دوره تربیت محقق خانواده -فراخوان2

فراخوان ثبت نام دوره تریبت محقق خانواده ویژه اساتید، طلاب شاغل به تحصیل و یا فارغ التحصیلان سطح دو، سه و چهار رشته‌های تحصیلی «تعلیم و تربیت اسلامی»، «مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی»، «مطالعات اسلامی زنان» و سایر رشته‌های مرتبط اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم ریحانه حقانی در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به اعلام فراخوان ثبت نام دوره تربیت محقق خانواده از سوی معاونت پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، عنوان کرد: این دروه همراه با سیر مطالعاتی و آموزش های کاربردی ویژه بانوان طلبه برگزار می‌شود.

معاون پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: اساتید، طلاب شاغل به تحصیل و یا فارغ التحصیلان سطح دو، سه و چهار رشته‌های تحصیلی «تعلیم و تربیت اسلامی»، «مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی»، «مطالعات اسلامی زنان» و سایر رشته‌های مرتبط مجاز به ثبت نام در این دوره هستند.

حقانی با بیان اینکه بانوان طلبه دیگر مراکز حوزوی در صورت تأیید شدن در کمیسیون این دوره پذیرفته می‌شوند، افزود: در این دوره، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین رضائیان بیلُندی به تبیین سرفصل‌ها می‌پردازد.

وی در ادامه به امتیازات شرکت در این  دوره اشاره کرد و گفت: تقویت توان علمی و پژوهشی شرکت‌کنندگان در مسائل مرتبط با نظام خانواده، یادگیری و افزایش مهارت‌های پژوهشی از جمله پروپوزال‌نویسی و مقاله‌نویسی و همچنین انتشار رایگان مقالات در نشریات علمی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها از جمله امتیازات این دوره است.

معاون پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، معرفی محققان برتر این دوره به مراکز پژوهشی به عنوان پژوهشگر و اولویت شرکت در طرح‌ها و کلان‌پروژه‌های پژوهشی را از دیگر امتیازات این دوره برشمرد و عنوان کرد: مهلت ثبت نام در این دوره تا پایان آبان 1400 است.

حقانی با اشاره به مدارک مورد نیاز در این دوره، اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه https://pajohesh.jz.ac.ir و ارائه آخرين مدرك تحصيلي يا گواهي اشتغال به تحصيل و همچنین ارائه مستندات پژوهشی ذکر شده در فرم ثبت نام در زمان مصاحبه علمی در این دوره ثبت نام کنند.

وی در پایان یادآور شد: اولویت برگزاری این دوره به صورت حضوری است و با توجه به شرایط کرونا و شرکت‌کنندگان تصمیم‌گیری خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 32112428 تماس بگیرید(ساعت 8 الی12).

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱