نماینده جامعه‌الزهرا(س) در چهارمین کنگره بین‌المللی بزرگداشت بانو امین:

ارسال بیش از 50 مقاله از سوی پژوهشگران جامعه‌الزهرا(س) به کنگره بانو امین

خانم صفاتی

سرکار خانم نجم با بیان اینکه بیش از 50 مقاله از سوی پژوهشگران جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به چهارمین کنگره بین‌المللی بانو امین ارسال شده است، از رونمایی سه اثر مستندسازی شده بانو امین در معاونت پژوهش این مؤسسه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، دست‌اندرکاران برگزاری چهارمین کنگره بین‌المللی بزرگداشت بانو مجتهده امین در معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با سرکار خانم صفاتی، شاگرد بانو امین و بانو همایونی دیدار کردند.

در این دیدار، سرکار خانم دکتر هاشمی، مدیر کل پژوهش؛ سرکار خانم نرگس موحدی، مسئول نشست و ویژه‌نامه برنامه‌های مشارکتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در چهارمین کنگره بین‌المللی بزرگداشت بانو امین؛ سرکار خانم کوثر یوسفی، مسئول بخش مقالات برنامه‌های مشارکتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در چهارمین کنگره بین‌المللی بزرگداشت بانو امین؛ و سرکار خانم  نجم مسئول و نماینده جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در چهارمین کنگره بین‌المللی بزرگداشت بانو امین حضور داشتند.

در ابتدای جلسه، سرکار خانم هاشمی، مدیر کل پژوهش مراتب سلام و احترام مدیریت و معاونت محترم جامعه‌الزهرا علیهاالسلام را ابلاغ و به نمایندگی از معاونت پژوهش، جهت حضور وی در پیش‌نشست کنگره که از سوی معاونت پژوهش در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می شود، دعوت کرد.

در ادامه، سرکار خانم نجم به عنوان نماینده معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در برگزاری کنگره به بیان گزارشی از روند فعالیت‌ها پرداخت و افزود: تا کنون بیش از 50 مقاله از سوی پژوهشگران جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برای کنگره بین‌المللی بانو امین ارسال شده است.

وی ادامه داد: سه اثر بانو مجتهده امین با نام های «معاد»، «روش خوشبختی» و «اخلاق و راه سعادت» از سوی معاونت پژوهش مستندسازی شده است که به زودی رونمایی می شود.

نماینده معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در کنگره بین‌المللی بانو امین همچنین به پیش‌نشست‌ها و کمیسیون‌های طراحی شده در این راستا اشاره کرد.

در ادامه، سرکار خانم صفاتی ضمن ابراز خرسندی و قدردانی از فعالیت های صورت گرفته در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در زمینه بررسی آثار بانو مجتهده امین و شناخت در این امر، به تبیین نکاتی پیرامون شخصیت اخلاقی، علمی و معرفتی بانو امین پرداخت و در پایان موافقت خود را جهت شرکت در پیش‌نشست اعلام کرد.

پیش‌نشست کنگره بین‌المللی بزرگداشت مقام علمی و معنوی بانو مجتهده امین، اوایل سال تحصیلی جدید در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار خواهد شد.

چهارمین کنگره بین‌المللی بزرگداشت مقام علمی و معنوی بانو مجتهده امین از سوی کانون فرهنگی مجتهده بانو امین و با همکاری و مشارکت نهادهای علمی و حوزوی از جمله جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

این کنگره روزهای 25 و 26 مهرماه همزمان با سی و پنجمین سالگرد رحلت بانو مجتهده امین در شهر مشهد برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱