بازدید آیت‌الله میلانی از غرفه جامعه الزهرا (س)

آیت الله میلانی بازدید از نمایشگاه

آیت‌الله میلانی با حضور در نمایشگاه دستاوردهای علمی واحدهای تخصصی حوزوی از غرفه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی، آیت‌الله سیدعلی حسینی میلانی مؤسس مرکز تخصصی امامت اهل بیت علیهم‌السلام در بازدید از غرفه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در نمایشگاه دستاوردهای علمی واحدهای تخصصی حوزوی که در مسجد مقدس جمکران دایر است، بازدید کرد.

در جریان این بازدید، سرکار خانم ریحانه حقانی معاون پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به تبیین فعالیت ها و دستاوردهای علمی این مؤسسه پرداخت و اظهار داشت: در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها 6 مرکز تخصصی فعالیت دارد که یکی از آنها مرکز تخصصی طلاب غیرایرانی است.

معاون پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه در این مرکز، 6 رشته تحصیلی ویژه بانوان غیرایرانی ارائه می‌شود، گفت: علاوه بر این، برنامه های ویژه ای در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود، از جمله دوره تربیت مترجم زبان عربی و انگلیسی که دوره موفقی بوده است.

حقانی تصریح کرد: اکثر بانوان شرکت کننده در این دوره، بانوان غیرایرانی بودند که می‌توانند متون را برای کشورهای ترجمه کنند.

آیت‌الله میلانی ضمن ارزشمند دانستن فعالیت های جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در راستای تربیت بانوان طلبه بین الملل، تصریح کرد: بانوانی که برای تحصیل علوم دینی به ایران می آیند، باید مورد توجه ویژه قرار بگیرند.

استاد حوزه علمیه قم تأکید کرد: اگر بانوان فعلا و عملا خوب تربیت شوند، هر یک از آنان می‌توانند در کشور های خود به عنوان یک مبلغ دینی فعالیت کنند و منشأ خیرات برای اسلام و مسلمانان باشند.

مؤسس مرکز تخصصی امامت ضمن آرزوی موفقیت، آمادگی مؤسسه را برای تعامل بیشتر با جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام کرد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱