مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در حاشیه انتخابات 1402:

مردم با حضور در انتخابات، مشت محکمی بر دهان دشمن می‌زنند/ حضور بیش از صد طلبه و دانشجوی خوابگاهی رأی اولی در حوزه  انتخاباتی جامعه الزهرا(س)

خانم برقعی انتخابات 2

خانم برقعی با اشاره به اینکه بیش از صد طلبه و دانشجوی رأی اولی از سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها در حوزه انتخاباتی جامعه الزهرا(س) رأی دادند، گفت: امروز رأی اولی‌ها با رأی خود، نظام جمهوری اسلامی ایران را همراهی کردند.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و جمعی از معاونان، مدیران، طلاب و کارمندان این مؤسسه علمی حوزوی پای صندوق اخذ رأی مستقر در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها حضور یافتند و در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها پس از شرکت در انتخابات و در حاشیه این حرکت حماسی، اظهار داشت: با توجه به اینکه مردم شریف ایران همیشه در صحنه هستند و امسال در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه آفریدند، امروز نیز در ایام ماه شعبان المعظم در این حرکت معنوی شرکت می‌کنند و در آستانه ماه مبارک رمضان، با حضور سیاسی در انتخابات، مشت محکمی بر دهان دشمن می‌زنند.

برقعی با اشاره به اینکه بیش از صد طلبه و دانشجوی رأی اولی از سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها در این حوزه انتخاباتی رأی دادند، تصریح کرد: امروز رأی اولی‌ها با رأی خود، نظام جمهوری اسلامی ایران را همراهی کردند.

وی تصریح کرد: امیدواریم افراد اصلح انتخاب شوند و در مسیر پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی گام بردارند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱