مدیر جامعه الزهرا(س) تصریح کرد:

اساتید و طلاب جهادی همواره در زمینه‌های مختلف پیشرو و پیشتاز بودند

خانم برقعی مدیر جامعه

دکتر برقعی با بیان اینکه اساتید و طلاب جهادی همواره در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی پیشرو و پیشتاز بودند، بر لزوم تقویت روحیه جهادی در جامعه تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهره برقعی در نخستین نشست هم اندیشی اساتید و طلاب جهادی جامعه الزهرا علیهاالسلام که با عنوان «حضوری برای ظهور» در سالن جلسات دفتر مدیریت و به صورت مجازی در حسینیه مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت ولادت باسعات پیامبر گرامی اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم و امام صادق علیه‌السلام و خوشامدگویی به اساتید و طلاب جهادی در این نشست، عنوان کرد: این حرکت‌های جهادی و بنیادی همواره در جامعه و کشور ما سبب پیشرفت‌های فراوانی بوده است.

اساتید و طلاب جهادی همواره در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی پیشرو و پیشتاز بودند

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: اگر انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و در جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس توانستیم مقاومت کنیم و پیروز شویم، به خاطر حرکت‌های جهادی بوده است.

دکتر برقعی ضمن قدردانی از مسئولان این امر که جمع اساتید و طلاب جهادی جامعه الزهرا علیهاالسلام را نظم بخشیدند، گفت: فعالیت‌های نظام‌مند و سازمان یافته تأثیر بیشتری در روند اجرای کارها دارند و ما صمیمانه از مسئولان این امر تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اساتید و طلاب جهادی همواره در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، تربیتی و امروز در مسائل اجتماعی، خدماتی و خدمت رسانی به عموم مردم پیشرو و پیشتاز بودند، تصریح کرد: جهادی بودن و جهادی عمل کردن یک مسئله است و اینکه ما روحیه جهادی را در دیگران تقویت کنیم، مسئله‌ای دیگر است.

لزوم تقویت روحیه جهادی در جامعه

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام توصیه کرد: شما اساتید و طلاب جهادی، این جمع را سازمان دادید که بسیار قابل تحسین است، اما تلاش کنید که دیگران را هم به جهادی عمل کردن تشویق و روحیه جهادی را در دیگران تقویت کنید.

حاجیه خانم برقعی تأکید کرد: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های زیادی در جامعه الزهرا علیهاالسلام وجود دارد که باید شناسایی شوند و با تلاش‌های شما به گروه‌های جهادی ملحق شوند.

وی یادآور شد: شاید اوایل انقلاب اسلامی و در سال‌های 1342 تعداد انقلابی‌ها زیاد نبوند، اما با حرکت‌ها و تلاش‌هایی که صورت گرفت، سال 1357 وضعیت تغییر کرد و همین روحیه جهادی و انقلابی باعث پیروزی انقلاب اسلامی در ایران شد.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام اضافه کرد: در اوایل که بحث مدافعان حرم مطرح بود، تعداد کمی در این عرصه ورود کردند، اما امروز تعداد متقاضیان مدافع حرم بسیار زیاد شده است.

روحیه جهادی را در تمام زمینه‌ها حفظ کنیم

وی با بیان اینکه ما باید روحیه جهادی را در تمام زمینه‌ها حفظ کنیم، گفت: مجاهدت همیشگی است، وقتی در دوران بیست سالگی جهاد و مجاهدت کردیم، در سال‌های بعد هم نهادینه شده است؛ اگر در این دوران مجاهدت کردیم این روحیه جهادی تا پایان عمر با ما خواهد بود.

برقعی تأکید کرد: ما باید روحیه جهادی را حفظ کنیم، به ویژه در جبهه فرهنگی که کار و مسئولیت ما است، با تبلیغ و تربیت، دیگران را در این مسیر پرورش دهیم و مجاهد تربیت کنیم.

جامعه الزهرا علیهاالسلام را مجموعه‌ای جهادی بدانیم

وی با بیان اینکه جامعه الزهرا علیهاالسلام را مجموعه ای جهادی بدانیم، اظهار داشت: اگر معتقدیم جامعه الزهرا علیهاالسلام محل تربیت سربازان امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف است، همه نیروهای مجموعه باید جهادی عمل کنند.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: بانوان طلبه می‌توانند در جامعه الزهرا علیهاالسلام به عنوان نیروهای جهادی حضور فعال داشته باشند و ما می‌توانیم بسیاری از کارها را به این نیروهای جهادی بسپاریم.

دکتر برقعی تصریح کرد: اگر طلاب جهادی در صحنه باشند، می‌توانند منشأ خیرات باشند و بسیاری از کارها را پیش ببرند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱