برگزاری «سلسله رویدادهای فصلی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها»

رویدادهای فصلی 4

«سلسله رویدادهای فصلی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها» با هدف فراهم‌کردن زمینه تربیت طلاب انقلابی و مطالبه‌گر در دستور کار قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی، «سلسله رویدادهای  فصلی  جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها» زی ر نظر مدیریت این مؤسسه علمی حوزوی و با همكاری معاونت‌ها، پژوهشگاه مطالعات اسلامی و بخش‌های مرتبط برگزار می‌شود.  

آرمان‌خواهی و مطالبه‌گری منطقی، یکی از درخواست‌های مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی دامت‌برکاته از جوانان انقلابی است و در بین جوانان، امید زیادی به گروه طلاب خوش فکر و مطالبه‌گر وجود دارد.

برای تربیت طلبه مطالبه‌گر، باید تشکل‌های مردم‌نهاد و بسیج عمومی، سامان‌دهی شده و زمینه تغیرات مثبت را در عرصه فرهنگی، علمی و پژوهشی فراهم آورند.

مطالبه‌گری صحیح، با تکیه بر پیش‌نیازهایی چون «تمرکز بر مسائل علمی قابل‌توجه»، «مهارت حل‌مسئله» و «مهارت گفتگومحوری»، در جریانی به «رویداد» رقم خواهد خورد.

«رویدادهای فصلی»، فراهم کردن زمینه آشنایی ذهنی و قرار دادن طلاب در مسیر پرسش‌های جدید و چالش‌ها است، تا با استفاده از روش‌های حل‌مسئله، کارورزیِ گفتگو، مطالبه‌گری صحیح، موجبات افزایش توانمندی و تاثیرگذاری طلاب را به صورت فردی و گروهی فراهم کنند.

سرکار خانم دکتر سیده زهره برقعی، مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بر اساس وعده ای که در مراسم آیین آغاز سال تحصیلی به طلاب پر شور و هدفمند داد، با هدف فراهم‌کردن زمینه تربیت طلاب انقلابی و مطالبه‌گر، «طرح سلسله رویدادهای فصلی جامعه‌‌الزهرا علیهاسلام» را در موضوعات مختلف، در دستور کار مجموعه قرار داده‌اند.

این رویدادها به صورت فصلی و با مدیریت سرکار خانم خدیجه حسین‌زاده و همکاری معاونت‌ها، پژوهشگاه و بخش‌های مرتبط، به صورت فصلی برگزار خواهد شد.

اطلاعات مربوط به هر رویداد، متناسب با زمان اجرا، به اطلاع عموم خانواده بزرگ جامعه‌الزهرا علیها‌سلام خواهد رسید.

نمایه جدول رویدادها به این شرح است:

 

رویدادهای فصلی 2

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱