همزمان با آغاز دهه کرامت؛

نمایشگاه «دهه کرامت» ویژه نونهالان مهد کودک شکوفه‌های بهار راه‌اندازی شد

IMG_5877

نمایشگاه «دهه کرامت» همزمان با آغاز دهه کرامت در مهدکودک شکوفه‌های بهار وابسته به جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم ازناوی روز پنجشنبه در گفتگو با واحد خبر عنوان کرد: همزمان با میلاد حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها و آغاز دهه کرامت، نمایشگاهی با عنوان «دهه کرامت» از تاریخ 24 تیرماه تا 3 مردادماه در مهد کودک شکوفه‌های بهار وابسته به جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

مدیر مهد کودک شکوفه‌های بهار اظهار داشت: این نمایشگاه به همّت مربیان و کارمندان مهد کودک با هدف بزرگداشت دهه کرامت راه‌اندازی شده و فعالیت‌های اخیر و دستاوردهای کسب شده در زمینه تولید محتوای دینی در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

ازناوی با اشاره به استقبال بازدیدکنندگان اعم از کودکان، مادران، طلاب و کارمندان از این نمایشگاه، یادآور شد: مهد کودک شکوفه‌های بهار، رسالت اصلی خود را پرورش خلاقیت کودکان و تفهیم مسائل دینی و تربیتی می‌داند.

وی بیان داشت: این نمایشگاه از دو غرفه اصلی به نام‌های غرفه حجاب و غرفه بازی‌های قرآنی تشکیل شده است.

مدیر مهد کودک شکوفه‌های بهار افزود: در غرفه حجاب، کودکان عروسک‌های خود را به حجاب اسلامی تزیین کرده و در میز عفاف و حجاب نمایشگاه به نمایش گذاشته‌اند.

ازناوی اضافه کرد: به مناسبت بزرگداشت میلاد حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها و روز دختر به قید قرعه به شرکت‌کنندگان در میز حجاب و عفاف جوایزی اهدا شد.

وی تصریح کرد:در بخش هنری، نقاشی‌ها و کاردستی‌های ساخته شده توسط کودکان مهدکودک در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

مدیر مهد کودک شکوفه‌های بهار همچنین افزود:آثار هنری کودکان و بازی‌های قرآنی ارائه شده در این نمایشگاه بیشترین بازدیدکننده را داشته است.

ازناوی تأکید کرد: تولید بازی‌های قرآنی، کاملا داخلی و هم‌سو با فرهنگ دینی ما است که می تواندن جایگزین مناسبی برای سایر بازی‌های کامپیوتری باشد و تأثیر بسزایی در آرامش معنوی کاربران خواهد داشت.

وی اضافه کرد: تمام مراحل ساخت بازی‌ها، اعم از ایده‌پردازی تا ساخت نهایی زیر نظر کارشناسان فنی و مربیان متخصص مهد کودک صورت گرفته است.

مدیر مهدکودک جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: این نمایشگاه به مناسبت دهه کرامت برگزار شده و با جشن‌های شادی و سرور نیز مقارن است.

وی درپایان گفت: این روزها فرصت مناسبی است که معارف بلند و زیبای اهل بیت علیهم‌السلام را در قالب برگزاری نمایشگاه و جشن به کودکان بیاموزیم، بنابراین بازدیدکنندگان می‌توانند تا 3 مردادماه از برنامه‌های متنوع در این نمایشگاه بهره‌مند شوند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱