برگزاری جلسه مشترک کارگروه پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی دانشجویی و معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه‌الزهرا(س)

کارگروه آسیب های اجتماعی

بیست و هشتمین جلسه مشترک کارگروه پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی دانشجویی و معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، بیست و هشتمین جلسه مشترک کارگروه پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی دانشجویی و معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام الله علیها با حضور اعضای کارگروه و مدیران معاونت تبلیغ و امور فرهنگی به میزبانی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

در این جلسه، ظرفیت های تبلیغی، فرهنگی، قرآنی، رسانه و فضای مجازی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها جهت بهره‌برداری و تعامل بیشتر با دانشگاهها تبیین شد.

برگزاری اردوهای مشترک دانشجویی طلبگی (طبیعت‌گردی، نمایشگاه کتاب و غیره) با ارائه پیوست‌های فرهنگی، تبلیغی و برنامه‌های شاد و جذاب از سوی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و همچنین امکان بهره‌مندی از کلینیک مادرانه با سه موضوع اعتقادی، فقهی و پزشکی در روزهای ۲۴ تا۳۰ اردیبهشت از جمله مصوبات این جلسه بود.

در این جلسه، جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها جهت اعزام مبلغ ایرانی و غیرایرانی به دانشگاه‌ها اعلام آمادگی کرد.

برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن کریم، برگزاری دوره‌های سواد رسانه، سواد روایت و کنش‌گری فضای مجازی، برگزاری جلسات تمهیدیه گردهمایی بزرگ عفاف و حجاب در ۲۱ تیر و برنامه‌ریزی جهت پاتوق دخترانه دانشجویی در دانشگاه‌های استان قم از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد تصویب قرار گرفت.

فعال‌سازی میز مهدویت، امر به معروف و نهی از منکر و میز جهاد تبیین، برنامه‌ریزی جهت بهره‌وری و حضور حداکثری دانشجویان در اردوی فعالان فرهنگی خواهر دانشجویی، برنامه‌ریزی جهت برگزاری جلسات، نشست‌ها، اردوها و برنامه‌های مشترک دانشجو و طلبه از دیگر موارد مصوب در این جلسه بود.

در این جلسه، جهت حضور حداکثری دانشجویان در رویداد الگوسازی سبک زندگی بانوی مسلمان که روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود و همچنین حضور حداکثری در میثاق با حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها و تشکیل زنجیره انسانی دانشجویان و طلاب دختر در حرم مطهر که روز  ۳۱ اردیبهشت مصادف با روز دختر اجرا می‌شود، برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفت.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱