حضور مدیر کل تبلیغ و مبلغ بین الملل جامعه‌الزهرا(س) در همایش «پای خانواده ایستاده ایم» همدان

photo_۲۰۲۳-۰۷-۱۰_۰۷-۳۰-۲۵

سرکار خانم بهرامی و یکی از مبلغان بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها همزمان با روز عفاف و حجاب در همایش «پای خانواده ایستاده ایم» در همدان حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی، همزمان با روز چهارشنبه 21 تیر، روز عفاف و حجاب، همایش بزرگ «پای خانواده ایستاده ایم» با حضور جمعی از بانوان عفیف و محجب شهر همدان از جمله بانوان طلبه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

در این همایش، برنامه های متنوعی همچون سخنرانی سرکار خانم دکتر فلاحی نماینده محترم مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، همراه با اجرای گروه سرود دختران مرآت و گروه سرود نورالمهدی اهدا جوایز به نفرات برتر مسابقات هفته عفاف و حجاب، اجرا شد. 

در این همایش سرکار خانم معصومه بهرامی مدیر کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها نیز حضور داشت و به سخنرانی با موضوع  ارتباط با خدا و نقش تبعیت از اهل بیت در این مسئله پرداخت.

همچنین خانم مروه طلبه بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از کشور کانادا از دیگرسخنرانان این مراسم بود که در خصوص دلیل حضور در ایران و انتخاب مسیر طلبگی سخنرانی کرد.

سخنرانی سرکار خانم دکتر فلاحی نماینده محترم مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، همراه با اجرای گروه سرود دختران مرآت و گروه سرود نورالمهدی، اهدای جوایز به نفرات برتر مسابقات هفته عفاف و حجاب و غیره از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱