اعلام فراخوان مقاله به همایش «هفت شهر عشق»

همایش هفت شهر عشق حسن زاده آملی

همایش «هفت شهر عشق» با محوریت ابداعات و نوآوری‌های علمی مرحوم علامه حسن زاده آملی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، به مناسبت سالگرد ارتحال علامه ذوفنون حسن‌زاده آملی رضوان‌الله‌ تعالی‌علیه، فراخوان مقاله به همایش «هفت شهر عشق» با محوریت ابداعات و نوآوری‌های علمی مرحوم علامه آغاز شد.

این همایش به همت موسسه علمی تربیتی آوای توحید برگزار می‌شود و در محورهای نوآوری‌های قرآنی و روایی، فلسفی، کلامی، عرفانی، ریاضیات، نجوم، جامعه شناسی، روان شناسی، فقهی و اصولی، اجتماعی و سیاسی، طبی و تربیتی علامه حسن زاده فراخوان شده است.

موضوعات زن و خانواده در آثار علامه حسن‌زاده، نقش مراقبه از دیدگاه علامه در سلوک فردی و اجتماعی، نقش استاد در شکل‌گیری ابعاد شخصیتی علامه حسن‌زاده و همچنین شریعت، طریقت وحقیقت در آثار علامه حسن‌زاده از دیگر موضوعات این فراخوان هستند.

محورهای این همایش را موضوعاتی چون دیدگاه علامه حسن‌زاده آملی نسبت به جایگاه معصومین در نظام هستی و همچنین دیدگاه علامه حسن زاده رحمه الله علیه نسبت به امور سیاسی و اجتماعی با تاکید بر ولایت مداری و انقلاب اسلامی تشکیل می‌دهند.

مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه این همایش تا ۳۰ شهریور است و نتایج داوری همزمان با ۱۰ مهر سال جاری اعلام خواهد شد.

مقالات برتر همایش علاوه بر چاپ و انتشار  مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ارسال مقالات می‌توانند به سامانه ارسال مقاله آوای توحید به نشانی https://lms.avayetowheed.com/cont/2196 مراجعه کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵