برگزاری سی و هشتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی

کنفرانس وحدت اسلامی

سی و هشتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با موضوع «همکاری‌های اسلامی برای دستیابی به ارزش‌های مشترک با تأکید بر مسألۀ فلسطین» شهریور 1403 در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، سی و هشتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی از تاریخ 24 تا 31 شهریور سال ۱۴۰۳ با موضوع «همکاری‌های اسلامی برای دستیابی به ارزش‌های مشترک با تأکید بر مسألۀ فلسطین» از سوی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در تهران برگزار می شود.

به دنبال اعلام هفته وحدت از سوی بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (قدس سره) و بر اساس راهبرد جمهوری اسلامی ایران در تقویت وحدت اسلامی بین مسلمانان، تصمیم به برگزاری کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، توسط متولیان و مسئولان امر گرفته شد. از سال هزار و سیصد و شصت و نه سازمان تبلیغات اسلامی متولی برگزاری چهار دوره از این کنفرانس بوده اما پس از تأسیس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی که به دستور مقام معظم رهبری (دام ظله العالی) صورت گرفت و رسالت تقریبی آن، اجرای این مهم بر عهده مجمع گذاشته شد.

هدف از برگزاری کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، ایجاد اتحاد و همبستگی در بین مسلمانان، همفکری علماء و دانشمندان جهت تقریب دیدگاه‌های علمی و فرهنگی آنان ونیز بررسی و ارائه راهکارهای عملی جهت دستیابی به وحدت اسلامی و تشکیل امت واحده در جهان اسلام و حل مسائل و مشکلات مسلمانان و ارائه راه‌ کارهای مناسب در این خصوص است.

سی‌و هشتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی از ۲۶ تا ۳۱ شهریور به صورت حضوری و وبیناری با موضوع «همکاری‌های اسلامی برای دستیابی به ارزش‌های مشترک با تاکید بر مسأله فلسطین» به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در تهران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در سی و هشتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی می‌توانند به نشانی https://iuc.taqrib.ir مراجعه کنند.

آخرین مهلت ارسال چکیده مقاله تا اول شهریور، آخرین مهلت ارسال اصل مقاله تا 17 شهریور و آخرین مهلت ثبت نام در این کنفرانس تا 24 شهریور 1403 است.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵